Потяги не пустили через кордон
Державне територіально-галузеве об’єднання «Львівська залізниця» (ЛЗ) 18 серпня о 8.00 припинила рух вантажних поїздів через перехід Ужгород-Матевце на кордоні зі Словаччиною. Як повідомила прес-служба компанії, подібні кроки пов’язані з ігноруванням словацькою стороною претензій України до роботи рентгенівської системи TNSCAN RF6010. «Львівська магістраль, незважаючи на численні звертання до всіх причетних структур, так і не дочекалася конструктивного співробітництва зі словацької сторони: сканівна система TNSCAN RF6010 продовжує працювати, а її радіаційний фон погіршується», — говориться у прес-релізі. Згідно з повідомленням, компанією, виконуючи розпорядження головного санітарного лікаря дороги, видала заборону на перевезення вантажів на пункті пропуску через кордон. «Роботу буде поновлено лише тоді, коли словацька сторона забезпечить функціонування рентгенівської системи TNSCAN RF6010 у нешкідливому режимі», — зазначено у прес-релізі. Як повідомлялося, раніше ЛЗ зверталася до влади Словаччини з вимогою налагодити роботу сканівної системи, пояснюючи це тим, що випромінювання TNSCAN RF6010 несе загрозу для здоров’я машиністів.
У Сумах відкрився фармацевтичний завод
Новий фармацевтичний завод ТОВ «Кусум Фарм», що відповідає стандартам EU GMP, відкритий днями в Сумах. Згідно з даними прес-служби обласної державної адміністрації, засновником підприємства є індієць Раджів Гупта та син президента Сумського НВО ім. Фрунзе Володимир Лук’яненко. Наразі на підприємстві зайнято близько 100 осіб, однак у майбутньому планується збільшення персоналу до 450 осіб. Продукція підприємства повинна з’явитися в аптеках міста до кінця серпня. Компанія спеціалізуватиметься на виробництві нестерильних лікарських засобів у твердих дозованих лікарських формах і рідких нестерильних лікарських формах для перорального застосування. Зокрема, на заводі випускатимуться кардіологічні препарати, гастроентерологічні препарати, а також препарати для педіатричної практики у вигляді сиропів.
Безпеку енергоблоків і трубопроводів забезпечать за допомогою паропроводів
ЗАТ «ТММ-Енергобуд», 50% якого належать ТОВ «Фірма «Т.М.М.», планує восени 2009 року ввести в експлуатацію комплекс із виробництва паропроводів високого тиску для теплових і атомних електростанцій в сел. Вільшанка Харківської області. Загальний обсяг інвестицій у проект складе близько 400 мільйонів гривень. На сьогоднішній день інвестиції у реалізацію проекту виробничого комплексу складають близько 300 мільйонів гривень. Для завершення будівництва об’єкта «ТММ-Енергобуд» влітку 2009 року залучила кредитну лінію на суму близько 90 мільйонів гривень строком на 5 років. За даними компанії, технології, які застосовуватимуться у виробництві, дозволять використати сучасні згини замість колін, а також гнути труби, у тому числі й великого діаметра та товстими стінками, під будь-якими кутами, що дозволить скоротити кількість з’єднань, що зварюються на 20-25% і підвищить ефективність енергоблоків і надійність трубопровідних систем.
Росіяни хочуть інтелектуальної рівності
Прийняття на озброєння російських ВПС російсько-українського військово-транспортного літака Ан-70 залежатиме від того, чи укладуть дві країни угоду про інтелектуальну власність на цей літак. За словами заступника главком ВПС із озброєння генерала-майора Олега Барміна, йдеться про те, щоб Росія й Україна підписали нову угоду, згідно з якою інтелектуальна власність на літак Ан-70 належала на 100% Росії і на 100% Україні. «Не 50 на 50, а саме 100 на 100», — сказав генерал.
Зерновози йдуть «наліво»?
Державна адміністрація залізничного транспорту України («Укрзалізниця») заявляє про неефективне використання зерновозів, що належать держпідприємству «Український державний центр із експлуатації спеціалізованих вагонів» («Укрспецвагон»). «Необхідний пересувний склад замість того, щоб перевозити зерно, здається в оренду комерційним структурам і часто використовується не дуже ефективно», — повідомляється в прес-релізі «Укрзалізниці». Згідно з повідомленням, причиною ситуації, що склалася, став наказ Міністерства транспорту і зв’язку №463 від 18 квітня 2008 року, який передав ряд стратегічних підприємств, у тому числі й «Укрспецвагон», у пряме підпорядкування міністерства. У прес-релізі також зазначається, що оборот вагона «Укрзалізниці» складає у середньому 11 діб, а «Укрспецвагона» — 23,58 діб, тобто на місяць вивантажується менш двох вагонів. Нагадаємо, що парк зерновозів «Укрзалізниці» нараховує 11,509 тисяч одиниць, «Укрспецвагону» — 735 одиниць.
Рітейл відмовляється від «магазинів поблизу будинку»
Varus і Varus-Express, що володіє мережею супермаркетів «магазини поблизу будинку», ТОВ «Омега» (Дніпропетровськ), ухвалило рішення в умовах проблем із залученням кредитних коштів відмовитися від подальшого розвитку мережі «магазинів поблизу будинку». За даними компанії з 22 магазинів до 5 магазинів уже закриті. До вересня планується закриття інших магазинів.. Фінансові та матеріальні ресурси, що вивільняться, компанія перенаправить на розвиток мережі супермаркетів Varus.