Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

26 травня, 2009 - 00:00

Вітчизняні титанові злитки набувають популярності

Єдиний в Україні виробник металевого губчастого титану — «Запорізький титаномагнієвий комбінат» (ЗТМК), що входить до сфери управління Міністерства промислової політики України, домовився з представниками китайських компаній про виведення рамкових контрактів на поставки злитків об’ємом 200 тонн до кінця 2009 року, а також забезпечення контейнерних поставок титану губчастого в об’ємі 500 тонн у травні — червні поточного року. Згідно з прес-релізом Мінпромполітики, таких домовленостей досягнуто в рамках міжнародної конференції «Титан-2009 в СНД», яка відбулася 17 — 20 травня в Одесі. Крім того, ЗТМК домовився з двома провідними німецькими компаніями, назва яких не уточнюється, про продовження роботи в галузі сертифікації продукції комбінату та підготовки виробництва до випуску титану губчастого відповідального призначення (застосування в аерокосмічній галузі), а також про довгостроковий контракт терміном на два роки щодо поставок марочного титану губчастого.

Птахівництво укрупнюється...

Антимонопольний комітет України (АМКУ) дозволив великому виробнику продукції птахівництва в Україні — ЗАТ «Ландгут Бройлер» — придбати частку в статутному капіталі ТОВ НВК «Єнакієвська птахофабрика», яке здійснює керівництво корпоративними правами ЗАТ «Феоніс» (все — Донецька обл.). Як повідомила прес-служба АМКУ, ця операція забезпечить покупцю перевищення 50% голосів у вищому органі управління «Єнакієвської птахофабрики». Крім того, АМКУ дозволив компанії «Ландгут Бройлер» купити понад 50% акцій ЗАТ «Феоніс», яке займається виробництвом комбікорму.

НБУ ліквідує банк

Національний банк України (НБУ) вирішив ліквідувати банк «Причорномор’я» (Дніпропетровськ), повідомив Нацбанк у листі банкам №№44 — 012/5249 — 9950 від 22 травня 2009 року. Згідно з листом, відповідне рішення закріплене постановою НБУ №305 від 20 травня 2009 року. «З 25 травня 2009 року відкликано банківську ліцензію у ВАТ КБ «Причорномор’я» та ініційовано процедуру ліквідації банку», — йдеться в документі. ВАТ КБ «Причорномор’я» засновано в 1993 році. Національний банк України ввів тимчасову адміністрацію в банк «Причорномор’я» з 2 лютого 2009 року до 2 серпня 2009 року. В банку також введено мораторій на задоволення вимог кредиторів до банку терміном на шість місяців — до 2 серпня 2009 року. За даними Нацбанку України, станом на 1 квітня 2009 року за розміром загальних активів (158 мільйонів гривень) банк займав 167-ме місце серед 182-х банків, які діяли в країні.

Датське обладнання для українських елеваторів

Одне з найбільших сільськогосподарських підприємств «Нібулон» (Миколаїв) придбало в Cimbria Unigrain A/S (Данія) зерноперевантажувальне обладнання для семи елеваторів. Про це сказано в повідомленні прес-служби «Нібулону». Директор Cimbria Unigrain Хеннінг Рослев Бук і генеральний директор «Нібулону» Олексій Вадатурський 20 травня уклали угоду про поставку. «Нібулон» придбав норії, стрічкові й ланцюгові конвеєри для семи нових елеваторів загальною місткістю близько 300 тисяч тонн, що перебувають у Полтавській, Черкаській і Запорізькій областях. Вартість угоди не розголошується.

Українські підшипники стануть кращими

Харківський підшипниковий завод («ХарП»), контрольований «Українською промисловою енергетичною компанією» (УПЕК, Харків), має намір завершити модернізацію виробництва кулькових підшипників до вересня. Про це повідомила прес-служба УПЕК. Як сказано в повідомленні, завданнями проекту є перехід на виробництво високоякісних кулькових підшипників базового 6-го класу точності, зниження витрат металу, збільшення продуктивності праці до 250 тисяч гривень на рік на одного працівника. Планована потужність виробництва кулькових підшипників після завершення модернізації становитиме до 10 мільйонів штук на рік. Зі слів директора автомобільного дивізіону УПЕК Едуарда Глєбова, реконструкція дасть змогу підприємству поступово перейти від випуску низькорентабельних підшипників до виготовлення спеціальних високотехнологічних типів підшипників і вийти в більш високу цінову категорію. Заплановано освоєння понад 30 типів підшипників: великих з кованої заготівлі для підприємств гірничо-металургійного комплексу, а також дрібних і середніх для автопрому й сільгоспмашинобудування. «Зараз наше завдання наростити присутність в автомобільній групі, тут ми будемо пропонувати нові високотехнологічні рішення, над якими сьогодні працюють Українське конструкторсько-технологічне бюро підшипникової промисловості й R&D-центр УПЕК», — сказав Глєбов.

Корейські авто Kia вироблятимуть у Запоріжжі?

Один з найбільших світових автовиробників компанія Kia Motors (Корея) зацікавлена в організації виробництва автомобілів на Запорізькому автомобілебудівному заводі, що входить у корпорацію «Укравто». Про це на брифінгу повідомив міністр промислової політики Володимир Новицький. «Два дні тому була зустріч із Kia Motors, компанією, що зацікавлена в такому співробітництві з нашим «Укравто», — повідомив міністр. Він підкреслив, що залучення партнерів й інвесторів є одним зі шляхів подолання кризи в автомобільній промисловості. При цьому ще одним заходом для досягнення цієї мети міністр назвав стимулювання споживчого кредитування для збільшення попиту на автомобілі. З 2006 року автомобілі Kia на Луцькому автомобільному заводі виробляла корпорація «Богдан», однак із 2009 року відмовилася від їх виробництва, а з квітня й від дистрибуції. Після цього дистрибуцію автомобілів Kia з травня почала корпорація «Укравто».

Газета: 
Рубрика: