Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

1 квітня, 2009 - 00:00

«Золота» тонна рекордної вантажопереробки

У Одесі відбулося нагородження переможців II національного морського рейтингу України за підсумками 2008 року. Миколаївський морський торговельний порт став переможцем у номінації «Золота тонна». Цей приз традиційно вручається портам, які досягли найвищого рівня вантажообігу за всю історію свого існування. За словами начальника ММТП Василя Капацини, ця перемога не стала несподіванкою для миколаївських портовиків. Минулий рік був надзвичайно результативним для підприємства. Обсяг перероблених вантажів через причали порту становив 9,3 мільйона тонн, що на 1,2 мільйона тонн більше максимального обсягу вантажопереробки, досягнутої 1984 року. Начальник ММТП також наголосив, що «Золота тонна» стане своєрідним стимулом для портовиків 2009 року. Перший квартал поточного року довів, що порт, незважаючи на кризу, йде в тому ж темпі зростання вантажопотоку. Незмінно високими залишаються і його фінансові показники. Як повідомила прес-служба порту, відсвяткувати отримання «Золотої тонни» зможе кожний портовик. У зв’язку з отриманням нагороди, адміністрацією порту, спільно з профспілковим комітетом підприємства, ухвалене рішення про виплату премії працівникам підприємства в розмірі окладу, повідомляє Віталій ШЛЯПНИКОВ, Миколаїв.

Ювелірні філіали мають бути рентабельними

Одне з найбільших ювелірних підприємств України — АТ «Київський ювелірний завод» — створить дев’ять філіалів із надання послуг населенню з виготовлення ювелірних виробів із сировини замовника, а також ліквідує два через їхню нерентабельність. Як повідомляється в офіційній інформації компанії, рішення про створення та ліквідацію філіалів ухвалили загальні збори акціонерів 26 березня. Відповідно до документа, філіали будуть створені у Києві, Кривому Розі, Кіровограді, Івано-Франківську, Ялті, Дніпропетровську, Запоріжжі, Мукачевому та Калуші. При цьому існуючі філіали в Харкові та Дніпропетровську будуть ліквідовані.

Українські двигуни для російських літаків

Вітчизняний розробник авіадвигунів, державне підприємство «Івченко-Прогрес» (Запоріжжя), спільно з компаніями-партнерами з Росії бере участь у тендері на розробку двигуна для перспективного сімейства російських близько-середньомагістральних пасажирських літаків МС-21. Про це повідомив заступник генерального конструктора «Івченко-Прогрес» Ігор Кравченко. Він відмовився називати на даному етапі російських партнерів, однак уточнив, що український розробник запрошений до співробітництва зі створення двигуна в класі тяги 12—14 тонн із перспективою її нарощування. За словами Кравченка, підсумки тендера можуть бути оголошені не раніше вересня поточного року. Вихід літака на ринок, який створюватиметься в рамках програм російської «Об’єднаної авіабудівної корпорації» (ОАК), намічений на 2014 рік.

Дивідендів не буде. Усі кошти — в розвиток...

Один із найбільших світових виробників двигунів для авіаційної техніки — ВАТ «Мотор-Січ» (Запоріжжя) — не виплачуватиме дивідендів за 2008 рік, а весь отриманий чистий прибуток направить на розвиток виробництва. Відповідне рішення ухвалили акціонери компанії на загальних зборах, повідомили в керівництві ВАТ. «У зв’язку з великим обсягом замовлень, як поточних, так і перспективних, було ухвалене рішення відмовитися від виплати дивідендів і направити кошти на розвиток виробництва», — повідомили на підприємстві. За даними компанії, портфель її замовлень на 2009 рік оцінюється в 450 мільйонів дол..

Стикування греблі на каналі Дунай—Чорне море

ДП «Дельта-Лоцман» закінчило добудування захисної греблі на каналі Дунай — Чорне море до так званої німецької ділянки, повідомив генеральний директор підприємства Олександр Голодницький. «На сьогоднішній день 1670 м ділянки 2008—2009 року побудовані ПП «Азовмех» і 345 м ділянки — німецькою стороною... У результаті маємо понад 2 км захисної греблі», — наголосив він. За словами гендиректора, питання про подальші роботи на каналі залежать від рішення імплементаційного комітету Євросоюзу, який займається вивченням впливу будівництва на природу регіону.

Газета: 
Рубрика: