Загроза зупинки через відсутність оборотних коштів
Запорізьке казенне підприємство «Науково-виробничий комплекс «Іскра», що виробляє продукцію військового та подвійного призначення, опинився під загрозою зупинки через відсутність оборотних коштів, повідомив представник підприємства на колегії Запорізької облдержадміністрації. За його словами, 20% продукції НВК «Іскра» виробляється для виконання оборонного замовлення України, 80% — експортується. Виготовлення одного замовлення на підприємстві триває 6—18 місяців. При цьому авансові платежі за закордонними замовленнями складають не більш ніж 30%. Представник НВК «Іскра» зазначив, що в зв’язку з неможливістю залучити кредитні кошти, неможливо виконати замовлення, в тому числі й закордонні, у повному обсязі. Працівники підприємства ще не отримали частину заробітної плати за жовтень, в листопаді накопичилася заборгованість по поточних платежах.
Маріупольські сталевари відмовилися від природного газу на користь коксу
Металургійний комбінат «Азовсталь» (Маріуполь Донецької обл.), що входить до групи «Метінвест», з листопада поточного року повністю відмовився від використання природного газу в доменному цеху, застосовуючи як паливо при виплавці чавуна кокс. Як повідомляється в прес-релізі МК «Азовсталь», економія природного газу по комбінату складає близько 12 мільйонів гривень на місяць. Місячна потреба підприємства в природному газі, в тому числі для потреб доменного виробництва, в докризовий період становила 100—112 мільйонів кубічних метрів. При цьому на меткомбінаті не уточнили, наскільки скоротиться споживання природного газу в зв’язку з відмовою від використання природного газу в доменному виробництві. За даними прес-служби, перехід на нову технологію виплавки чавуна відбувався в три етапи, щоб не порушити хід роботи доменних печей. Наразі доменний цех підприємства працює чотирма печами. У виробництві чавуна також частково використовується коксовий горішок, як флюс — конвертерний шлак. Використання цих компонентів дозволило скоротити витрату вапна вдвічі. «Починаючи з другої половини жовтня, ми стали виводити природний газ з виробничого циклу, замінюючи його збільшенням споживання коксу, й уже в перших числах листопада природний газ закрили повністю. Сьогодні всі агрегати працюють у нормальному режимі за наново заданими параметрами, якість вироблюваного чавуна залишилася на колишньому високому рівні», — цитує прес-служба генерального директора комбінату Дмитра Лівшиця.
Найвищий рівень вантажопереробки за всю історію незалежної України
Херсонський морський торговельний порт вийшов на рекордний показник вантажоперевезень — чотири мільйони тонн. Особливе нарощування вантажів спостерігалось в другій половині 2008 року із надходженням в порт зерна. Переробку зернових в Херсонському порту забезпечено елеватором та компанією «Дніпро Карго Лімітед». На сьогодні відвантаження зернових в порту відбувається чітко за графіком. Цьогорічний врожай переправляється в країни Середземного моря. Важливе місце в Херсонському порту починає займати й метал: у грудні портовики планують прийняти вже 50 тисяч тонн, повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.
Російські «електронні поштовики» взялися за український ринок
Компанія Mail.ru (Росія) відкрила офіс в Україні. Про це на прес-конференції журналістам повідомили представники компанії. «Завданням представництва компанії в Україні є налагодження зв’язків з місцевими рекламодавцями — великими банками, автодилерами, туристичними компаніями, операторами стільникового зв’язку, брендами преміум-класу, а також просування сервісів порталу серед інтернет-користувачів України», — заявила віце-президент, директор з маркетингу і PR
Mail.ru Ганна Артамонова. З її слів, компанія відкрила представництво в Україні, тому що після Росії в ній найбільше користувачів Mail.ru — порталом Mail.ru в Україні щодня користується близько 1,2 мільйона користувачів. «Mail.ru планує через рік зайняти 10 — 15% українського ринку, а через кілька років — 20 — 25%, точну цифру, у зв’язку з економічною кризою, зараз назвати важко», — сказав директор з регіонального розвитку компанії Денис Халаїмов.
Залізничникам скоротили робочий тиждень
Південна залізниця Державної адміністрації залізничного транспорту «Укрзалізниця» вирішила скоротити робочий графік з 5 до 4 днів на тиждень з 1 лютого 2009 року. Про це повідомила прес-служба Південної залізниці. За її інформацією, скорочення робочого тижня пов’язане з економічним і фінансовим становищем у країні. На чотириденний робочий графік будуть переведені всі співробітники, крім тих, які безпосередньо забезпечують діяльність залізниці.