VII Міжнародний промисловий форум
З 25 до 28 листопада 2008 року в Києві на території Міжнародного виставкового центру (Броварський пр-т, 15. ст. м. «Лівобережна») пройде VII Міжнародний промисловий форум — найбільша машинобудівна виставка України. З 2005 р. форум увійшов до списку провідних промислових виставок світу, офіційно визнаних UFI — Всесвітньою асоціацією виставкової індустрії. Організаторами форуму виступають Міністерство промислової політики України, Державний комітет України з питань технічного регулювання і споживчої політики, НК «Укрверстатоінструмент», ТОВ «Міжнародний виставковий центр». Промисловий форум займає цього року територію 24 000 кв. м (три павільйони МВЦ). Його учасниками є понад 600 компаній із 32 країн світу. Незважаючи на складне економічне становище в країні, Промфорум зберіг свої обсяги. Відвідувачі зможуть ознайомитися з найкращими вітчизняними зразками обладнання. Особливо широко представлено гаму металообробного обладнання швейцарського, німецького та турецького виробництва (за попередніми підрахунками на виставку завозиться понад 400 одиниць обладнання). Під час виставки також проходитиме широка програма семінарів і конференцій, презентацій нових торговельних марок. Візитівкою Промфоруму є нарада директорів верстатоінструментальної галузі України.
Скорочення частоти рейсів у зв’язку з падінням пасажиропотоку
Структурний підрозділ ТОВ «Виробниче об’єднання «Іліташ» (Донецьк) — ТОВ «Укрбус» із середини листопада 2008 року скоротило частоту двох регулярних автобусних рейсів. Згідно з прес-релізом підприємства, рейс Київ — Запоріжжя — Київ, раніше щоденний, зараз виконується по п’ятницях і неділях з Києва і Запоріжжя, рейс Київ — Ялта — Київ — із Києва — по вівторках і п’ятницях, із Ялти — по четвергах і неділях. «Щойно ситуація з наповнюваністю рейсів зміниться, ми відновимо роботу за щоденним графіком», — прокоментував ситуацію комерційний директор компанії Мар’ян Свідзінський, слова якого наведено в прес-релізі. Основною причиною скорочення частоти рейсів «Укрбус» називає падіння пасажиропотоку. Так, за даними компанії, за жовтень 2008 року пасажиропотік знизився на 10% у порівнянні з аналогічним періодом 2007 року — до 14,9 тисячі осіб. Компанія також відзначає значне зниження замовлень на чартерні перевезення, зв’язуючи це зі скороченням підприємствами-партнерами бюджету корпоративних і групових заходів. У рамках підтримки попиту на перевезення «Укрбус» заявляє про намір не згортати програму надання знижок клієнтам, а також про зниження з листопада вартості квитків за основними маршрутами руху в середньому на 16,6% в зв’язку із здешевленням пального.
Завершити проект не зважаючи на кризу
Зберегти проекти, що є в портфелі й працювати над їхньою розробкою та отриманням дозвільної документації на період економічної кризи в країні збирається ТОВ «Будівельна компанія «Міськжитлобуд» (Київ). «Усі проекти, які були в планах компанії: будівництво багатофункціонального комплексу, котеджних містечок, будівництво житлових кварталів у містах-супутниках перебуває на стадіях опрацювання проектів, отримання узгоджень і дозволів. Компанія під час кризи працюватиме на перспективу і після закінчення кризи всі об’єкти почнуть зводитися», — говориться в прес-релізі компанії з посиланням на її президента Дениса Костржевського. Він зазначив, що сьогодні на будівельному ринку ряд будівництв заморожується, оскільки їх забудовники розраховували лише на іпотечне кредитування і не можуть зараз знайти кошти на фінансування незавершеного проекту. «Підкреслю ще раз, що нашої компанії це не стосується. Поспішаємо запевнити наших інвесторів, як справжніх, так і потенційних, що будівництво житлового комплексу «Голосієве» буде закінчене вчасно. Компанія спрямувала весь свій потенціал на завершення будівництва і виконання взятих на себе зобов’язань. Всі кошти, отримані від інвесторів, ідуть лише на завершення проекту — будівництво житлокомплексу «Голосієве». Третій будинок комплексу в найближчі місяці буде введено в експлуатацію», — повідомив він.
«Легкий» термінал для «Борисполя» збудують українці
Переможцем тендеру на проектування та будівництво тимчасової будівлі терміналу з легких конструкцій, що швидко монтуються, у Міжнародному аеропорту «Бориспіль» стала українська компанія ТОВ «Мікол». Таке рішення було прийнято сьогодні на засіданні тендерного комітету в аеропорту «Бориспіль». Як повідомила «День» прес-служба Міністерства транспорту та зв’язку України, вартість проекту — 238 мільйонів гривень. Орієнтовний термін будівництва нового терміналу з легких конструкцій, що швидко монтуються — три місяці. Запланований термінал призначатиметься для авіакомпаній, які здійснюють низькобюджетні та чартерні рейси. Таким чином, з’явиться можливість відокремити пасажирів регулярних рейсів від пасажиропотоку чартерних та низькобюджетних рейсів. У той же час турецька компанія «Догуш Іншаат» підтвердила усі банківські гарантії та офіційно розпочинає будівництво терміналу «Д» в аеропорту «Бориспіль». У середу, 19 листопада, майданчик, запланований для нового термінального комплексу «D» в аеропорту, офіційно передали турецькій компанії для початку будівельних робіт. Таким чином, починаючи з 20 листопада цього року офіційно розпочинається будівництво нового термінального комплексу «D» в аеропорту «Бориспіль», повідомляє Тетяна МАМАЛИГА.