Грандіозні автоплани
Холдингова компанія «АвтоКрАЗ», єдиний в Україні виробник великовантажних автомобілів, 2009 року планує випустити від п’яти до 5,5 тисяч автомобілів. Точна кількість залежатиме від реалізації за часом низки напрацювань за контрактами, які є сьогодні. У середньостроковій перспективі — протягом чотирьох-п’яти років — компанія планує вийти на обсяг виробництва шести-семи тисяч автомобілів на рік. Зростанню продажу техніки в Україні сприятиме збільшення попиту на будівельну й дорожню автотехніку в рамках підготовки України до Євро-2012.
Металургійний гігант «узявся» за мережу
«Українська гірничо-металургійна компанія», один із найбільших торговців металом в Україні, збирається найближчим часом завершити формування міжнародної мережі металосервісних компаній у Центральній Європі. Найближчим часом акціонери ухвалять рішення про приєднання компанії «Дутрейд» (Угорщина) до УГМК, і буде закінчене формування міжнародної мережі компаній у Центральній Європі. Раніше УГМК сконцентрувала понад 95% акцій металоторгової мережі «ГЦБ Центросталь-Бидгощ» (Польща), а також нещодавно відкрила свої філіали у Грузії, Узбекистані й Іраку. Крім того, найближчими днями у Запоріжжі офіційно буде відкритий сервісний центр, а по суті — металообробний завод. До кінця року також планується відкрити сервісний центр у Києві.
Відвантаження нафтогазового обладнання розпочато
Сумське машинобудівне науково-виробниче об’єднання (НВО) ім. Фрунзе розпочало відвантаження нафтогазового обладнання, виготовленого на замовлення державного концерну «Туркменгаз» для будівництва дотискної компресорної станції (ДКС) на родовищі «Найип». Компресорна станція на основі сучасних газоперекачувальних агрегатів забезпечить повне вироблення Оджак-Найипської групи родовищ. Об’єкт планується запустити в експлуатацію в червні 2009 року. Ще одну дотискну компресорну станцію НВО ім. Фрунзе збудує «під ключ» у рамках контракту з державним концерном «Туркменнефть». На родовищі «Хазар» буде встановлена ДКС для компримування (стиснення) попутного нафтового газу та подачі його на вхід газліфтної компресорної станції «Готурдепе». Запуск станції в експлуатацію заплановано на липень 2009 року.
«Миронівський хлібопродукт» додав чистого прибутку
Чистий прибуток компанії MHP S.A., холдингової структури української агропромислової групи «Миронівський хлібопродукт», у першому півріччі 2008 року виріс у 5,2 разу. Істотну роль у зростанні чистого прибутку відіграли результати другого кварталу поточного року, коли компанія отримала $87 мільйонів чистого прибутку, що на 445% більше, ніж роком раніше. Виручка українського агрохолдингу в першому півріччі виросла на 129% і становила $382 мільйонів, а виручка дивізіону підприємств птахівництва виросла до $287 мільйонів. Виробництво соняшникової олії принесло холдингу $51 мільйон, а зберігання та виробництво зерна — $3 мільйона. У компанії зазначають, що основним драйвером для зростання фінансових показників холдингу став запуск і вихід на виробничу потужність нової птахофабрики «Миронівка» наприкінці 2007 року та зростання споживчих цін на м’ясо птахів, сосиски та м’ясні напівфабрикати.
Уряд повернеться до реорганізації «Азовмашу»
Питання про ситуацію, пов’язану з реорганізацією ВАТ «Азовмаш», керуючої компанії однойменної машинобудівної групи — лідера українського важкого машинобудування, в ЗАТ, знову буде винесене на засідання українського уряду. Це питання виносилося і на минуле засідання уряду, однак не розглядалося. У ЗАТ, на відміну від ВАТ, акціонер, вирішивши продати акції, повинен заздалегідь запропонувати їх іншому акціонеру, хоч ця норма час від часу оскаржується в суді.
Iмпорт вугілля наростять морським шляхом
«Arcelor Mittal Кривий Ріг» у середньостроковій перспективі планує різко наростити імпорт коксівного вугілля — приблизно на 70%. Меткомбінат уже збільшив морський імпорт із 0,5 мільйона тонн до 1,2 мільйона тонн. Вугілля залізницею імпортується з Кузбасу та Караганди. Крім того, ввозиться також кокс із Польщі. Раніше меткомбінат на 80% забезпечувався коксівним вугіллям українського видобутку, і лише 20% складав імпорт, у той час як сьогодні ситуація є протилежною: 20% — українське вугілля і 80% — імпорт. Arcelor Mittal збирається розвивати свої вугільні активи в Казахстані та Росії, а також інвестувати в створення власного парку вагонів в Україні, інвестувати в будівництво складських приміщень для вугілля — через неритмічні поставки, а також спільно з ІСД розглядає довгостроковий проект із будівництва нових портових потужностей через раніше створений двома структурами консорціум.