Місто розпочинає будівництво за свій кошт
Як повідомила пресс-служба львівської міської ради, 1 серпня австрійська компанія «Альпіне Бау ГмБХ» спільно з українським партнером — архітектурним бюро «Арніка» — завершили усі проектні роботи майбутнього львівського стадіону до ЄВРО 2012. Результати проектних робіт передали Львову дляпроходження подальшої експертизи в Укрдержекспертизі, МНС, СЕС та інших обов’язкових інстанціях. Цього ж дня виконком Львівської міської ради проголосував за прийняття рішення про початок земельно-підготовчих робіт з будівництва у Львові на вул. Стрийськiй-Кільцевій. Крім того виконком зобов’язав управління капітального будівництва звернутися в Держархбудконтроль у Львівській області для отримання дозволу на виконання підготовчих земляних та будівельних робіт. Як повідомили «Дню», на сесії Львівської міської ради ухвалили рішення про виділення 80 мільйонів гривень на початкові роботи по спорудженню стадіону. Також за результатами сесії надано дозвіл управлінню капітального будівництва на укладання договору генерального підряду на будівництво. За словами міського голови Львова Андрія Садового, договір є дуже складним, оскільки передбачає чітке розуміння норм чинного законодавства України та інших країн, але до середини серпня він повинен бути завізований. Основними ж вимогами до субпідрядників є чітке дотримання термінів будівництва та досвід. «Таким чином місто самостійно починає будівництво стадіону. Зрозуміло, коли будівництво йде вперед, то ціни на навколишню територію зростають, і вона стає привабливішою для інвесторів», — зазначив Андрій Садовий. Крім ФК «Карпати», зацікавленість інвестуванням у будівництво футбольної арени виявили також ФК «Львів» та спільне українсько-канадське підприємство «РОСАН». «Якщо брати до уваги всі міста, які будують стадіони за бюджетні кошти, а це всі стадіони у Польщі та стадіон у Києві, то Львів знаходиться у найкращому становищi, оскільки вже має якісний проект стадіону, який адаптований фірмою «Арніка» до вітчизняних вимог», — розповів Андрій Садовий. За результатами сесії також створено робочу групу, яка буде опрацьовувати всі пропозиції, що надійшли чи будуть надходити від інвесторів, які мають бажання долучитися до розбудови території на вул. Стрийській-Кільцевій, — повідомляє Вікторія ПРАСОЛ .
Через брак слюсарів у столиці пасажирські вагони ремонтуватимуть у Бахмачі
Керівництво Південно-Західної залізниці вирішило зосередити всю ремонтну базу пасажирських вагонів у вагонному депо станції Бахмач Чернігівської області. «Це депо — перспективне, — розповів начальник Південно-Західної залізниці Олексій Кривопішин під час передачі капітально відремонтованих вагонів із вагонного депо станції Бахмач в експлуатацію вагонній дільниці станції Київ-Пасажирський, — за рік у депо виконують різні види ремонту близько 600 вагонів. Враховуючи модернізацію, до 2010 року ці цифри подвояться». За словами Олексія Кривопішина, залізниця розробила програму, за якою до 2010 року у депо Бахмач буде вкладено близько 140 мільйонів гривень. Сьогодні на розвиток уже витратили майже 30 мільйонів гривень. Нині працівники депо проводять монтаж дрібноструменевої камери для фарбування вагонів та очікують на нове верстатне обладнання — воно дозволить ремонтувати вагони якісніше. Причини, які спонукали залізницю зосередити ремонтну базу в Бахмачі, за словами Олексія Кривопішина, — це неможливість розширити ремонтну площу в Києві та брак фахівців (слюсарів, ремонтників й інших кваліфікованих робітників) у столиці, — повідомляє Тетяна МАМАЛИГА .