Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

18 вересня, 2007 - 00:00

Перспективні контракти

ВАТ «Херсонський суднобудівний завод» підписав контракти на будівництво до 2009 року десяти корпусів для норвезької компанії Kleven Prosject, чотирьох корпусів танкерів-хімовозів для голландської Zanen Shipbuilding B.V. і чотирьох корпусів річкових танкерів для голландської VEKA Shipbuilding B.V. Раніше ці компанії будували судна у Китаї. У повідомленні також йдеться, що до кінця року завод повинен спустити на воду ще три корпуси судів: судно-постачальник, четвертий рефрижератор для норвезької компанії Myklebust Prosjekt AS і суховантаж для іспанської компанії. Прицьому постачальник, складне сучасне судно, призначене для обслуговування бурових платформ на морському шельфі, завод будує вперше спільно з миколаївським державним підприємством «Суднобудівний завод ім. 61 Комунара».

Відмовилися від вугілля. У пріоритеті — зерно та метал

Севастопольське ЗАТ «Стівідорна компанія «Авліта» протягом найближчих трьох років вирішила відмовитися від перевалки вугілля, зосередившись на перевалці металу та зерна. Як повідомив генеральний директор ЗАТ Олег Капров, найближчими трьома роками компанія перевалюватиме метал і зерно, а перевалкою вугілля не займатиметься. За його словами, компанія взяла в оренду на 25 років земельну ділянку площею до 6 га для обслуговування складських будівель, а також отримала дозвіл на оформлення документів для оренди ще 0,6 га в районі залізничної станції Мекензієві Гори для обслуговування власних залізничних шляхів. О. Капров повідомив, що за підсумками реконструкції та розширення зернового терміналу, річна продуктивність порту зросте до 5 мільйонів тонн на рік, і для забезпечення такого вантажообігу пріоритетом для «Авліти» є реконструкція залізничного вузла. Раніше для збільшення потужностей із перевалки компанія вже взяла в оренду частину акваторій і земельної ділянки Севастопольського морського торгового порту. «Севастополь отримає найбільш глибоководний причал на українській частині Чорноморського узбережжя, а ми — після будівництва та реконструкції існуючих гідротехнічних споруд, — зможемо значно посилити свої перевалочні потужності», — визначив ключове завдання «Авліти» О. Капров.

Автомобільний «урожай»

Дистриб’юторська компанія «УкрАвтоЗАЗсервіс», що входить до складу корпорації «УкрАвто», з початку року по середину вересня реалізовувала 100 тисяч автомобілів, що перевищує аналогічний показник на ту ж дату 2006 року на 20% (було продано 83,303 тисячі одиниць). Як повідомив генеральний директор компанії Вахтанг Васадзе, за вісім місяців поточного року продаж автомобілів Daewoo зріс на 66,4% у порівнянні з аналогічним показником 2006 року, Chevrolet (без урахування продажу Chevrolet Niva) — на 29%, Opel — на 52,7%. Керівник компанії особливо відзначив успіх продажу автомобілів Opel, додавши, що цьому, насамперед, сприяє наявність зборки автомобілів на ЗАЗі. «Якби не було зборки, ми не могли б запропонувати таку ціну, яка була б конкурентоздатною на ринку», — повідомив В. Васадзе. Він також зазначив, що автомобілі Chevrolet посідають третє місце з продажу на авторинку України, поступаючись лише ВАЗ і Daewoo — лишень у серпні продано 4500 автомобілів цієї марки, що вдвічі перевищує показник лютого нинішнього року. Гендиректор компанії наголосив, що серпень став найбільш удалим місяцем продажу — продано 15 тисяч автомобілів (у середньому в місяць продається 12—13 тисяч одиниць).

Газета: 
Рубрика: