Ставка на молодь
Холдингова компанія «АвтоКрАЗ» (Полтавська обл.) до кінця року планує працевлаштувати близько 300 молодих фахівців. Як повідомив журналістам директор підприємства Сергій Сазонов, заводу, зокрема, потрібні верстатники широкого профілю, слюсарі механоскладальних робіт, будівельники. «Зараз ми вийшли на виробничий план в 400 автомобілів на місяць, або п’ять тисяч на рік, для чого необхідно істотно збільшити кадри», — повідомляє гендиректор компанії. За словами Сазонова, на сьогодні понад 1,5 тисячі працівників заводу пенсійного віку. «Тому ми робимо ставку на кременчуцьку молодь», — додав він.
Взаєморозуміння вимірюється в барелях
Компанія Star Energy (США) оголосила про підписання меморандуму про взаєморозуміння з українською компанією Anglo- Ukra Energy (Київ). Він передбачає придбання прав на розробку трьох нафтогазових родовищ в Україні із запасами понад 150 мільйонів барелей нафти і 2,2 мільярда кубометрів природного газу. Як говориться в прес-релізі американської компанії, йдеться про нафтогазове родовище Сахалінське в Краснокутському районі Харківської області, нафтовому Бугруватському в Охтирському районі Сумської області й нафтогазових у Стайківському і Путильському районах Чернівецької області.
Тим часом на Сахалінське родовище небезпідставно претендує також найбільша українська нафтовидобувна компанія «Укрнафта».
Сім одеських проектів
Одеса представить сім проектів на Міжнародному ярмарку інвестицій в нерухомість Центральної і Східної Європи CEPIF- 2007, яка відбудеться 4 — 5 червня в Варшаві. Як повідомили в управлінні інформації Одеської міськради, на ярмарку буде представлена комплексна програма реконструкції центральної історичної частини Одеси, а також детальний план території й подальшої реконструкції мікрорайону «Б» житлового району «Молдованка-2». На ярмарку буде також представлена програма будівництва підземних паркінгів у центральній частині Одеси, програма проектування й будівництва швидкісної магістралі «Північ—Південь». Крім того, учасники ярмарку зможуть ознайомитися з проектом будівництва мосту через Одеську затоку, планами спорудження метрополітену й реконструкції міжнародного аеропорту «Одеса».
Міст у Росію
Реалізація інвестиційного проекту «Переїзд через Керченську протоку» займе п’ять-шість років, вважає влада Автономної Республіки Крим (АРК). «Фінансова сторона питання буде вирішена... в робочому порядку», — зазначено в повідомленні прес-служби Ради міністрів АРК щодо підсумків третього засідання робочої групи з супроводу цього інвестиційного проекту за участю глав уряду й парламенту автономії, що відбулося вчора. Згідно з проектом, на мосту буде створено дорожнє полотно з чотирьох смуг і залізничне полотно в дві смуги, а нафто- й газопроводи пройдуть дном протоки. «У тому, що проект необхідний, у нас немає сумнівів. Розглядалися різні варіанти можливих переходів через протоку. Однак до цього часу ми не маємо в своєму розпорядженні ніякого капітального переїзду на даній ділянці, що без сумніву вимагає від нас прийняття активних дій в ситуації, що склалася», — цитує прес-служба голову Радміну АРК Віктора Плакиду.
Прийняли. Але не без порушень
Представництво Державного комітету з питань регуляторної політики й підприємництва у Львівській області обвинувачують Львівську міську раду в порушеннях при прийнятті «Програми сприяння розвитку малого підприємництва у Львові на 2007—2008 роки», схваленої нею 10 травня. (На фінансування програми цього року виділено 0,1 мільйона гривень, в 2008 році — 0,45 мільйона гривень). Зі слів голови представництва Держкомпідприємництва у Львівській області Ярослава Кашуби, програма прийнята з порушенням «Методичних рекомендацій з формування й реалізації регіональних програм розвитку малого підприємництва». Львівська міська рада — єдиний орган влади у Львівській області, який не подав відповідну програму на експертну оцінку.
Багатій-бідняк
Концентрація національною акціонерною компанією (НАК) «Нафтогаз України» державних газорозподільних мереж позитивно відіб’ється на вартості холдингу, вважають аналітики. Так директор аналітичного департаменту інвестиційної компанії ТОВ «Драгон Капітал» Андрій Безпятов зазначає, що поновлення контролю над розподільними газовими мережами — це плюс до вартості компанії. «Звичайно, не можна скидати з рахунку боргове навантаження і, можливо, на даному етапі це занизить загальний ефект від консолідації. Однак якщо НАК вирішить питання з неплатежами й поточною заборгованістю облгазів на рівні уряду, то загалом ми оцінюємо таку консолідацію бізнесу як позитивну для вартості всього холдингу», — зазначив він. Старший аналітик інвестиційної компанії «Конкорд Капітал» Володимир Нестеренко також не виключає, що концентрація НАК державних газорозподільних мереж підвищить її вартість. Проте він вважає, що саме по собі посилення контролю над розподільними мережами не гарантує зміцнення фінансового становища нафтогазового холдингу. «Оскільки «Нафтогаз України» є держкомпанією, його бізнес-рішення залежать не тільки від економічної доцільності, але й від політичних мотивів уряду. Це ставить компанію в певні рамки», — пояснив він.