Підвищують планку виробництва
У жовтні цього року Харцизький трубний завод виробив 61,8 тисяч тонн труб великого діаметра, що на 19,3% більше, ніж у жовтні минулого року. Обсяг виробництва ТВД за 10 місяців становив 472 тисячі тонн, що на 6,6 тисячі тонн менше, ніж за відповідний період минулого року. Генеральний директор ХТЗ Андрій Шишацький прокоментував: «У жовтні ми вдруге в поточному році після рекордного червня перевищили планку виробництва й відвантаження в 60 тисяч тонн ТВД за місяць. На листопад заплановано зробити 60 тисяч тонн труб і ліквідувати відставання в порівнянні з минулим роком. Ми плануємо, що обсяги виробництва й відвантаження понад 60 тисяч тонн ТВД на місяць стануть нормою для заводу наступного року після пуску нової лінії».
І знову не відбувся
Фонд державного майна (ФДМ) України днями скасував проведення повторного конкурсу з продажу 50%+1 акція київської акціонерної холдингової компанії «Укрнафтопродукт». Конкурс скасовано за дорученням Кабінету Міністрів у зв’язку з необхідністю проведення фінансового аудиту «Укрнафтопродукту». Повторний конкурс був оголошений ФДМ 20 вересня і повинен був відбутися 10 листопада. Початкову ціну пакету в порівнянні з першими торгами було знижено з 37 мільйонів гривень до 26 мільйонів гривень. Перший конкурс не відбувся через відсутність заявок на участь, на повторний конкурс було подано дві заявки.
Гроші в інновації
Краматорський завод важкого верстатобудування (КЗВВ, Донецька обл.) залучив кредит на 60 мільйонів гривень. Згідно з повідомленням підприємства, позику надано ТОВ «Компанія з управління активами та адміністрування пенсійних фондів «Рейдер- Інвест» (Краматорськ) терміном на 41 місяць під 24% річних. Кредитну угоду підписано 6 листопада. Кошти надано, передусім, на інвестиційну та інноваційну діяльність, придбання, модернізацію та реконструкцію основних засобів.
Запізнився — заплати
Державна адміністрація залізничного транспорту України «Укрзалізниця» вивчає можливість запровадження компенсації пасажирам частини вартості квитка при спізненні потяга більш ніж на одну годину. Про це повідомив начальник Головного пасажирського управління «Укрзалізниці» Леонід Лобойко. За його словами, практика компенсації вартості квитка при спізненні потяга широко використовується в Європі. Виплати компенсацій мають стати серйозним стимулом для залізничників дотримуватися графіка руху потягів, підвищуючи тим самим якість обслуговування пасажирів. Л. Лобойко зазначив, що «Укрзалізниця» вперше ставить питання запізнень потягів, для вирішення якого необхідно вносити зміни до правил надання послуг, а також до чинного законодавства. «Адже це досить великі кошти. Ми плануємо компенсувати пасажирам 3% вартості квитка. За рік це буде сума, еквівалентна 3 мільйонам гривень», — уточнив він.