Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / НОВИНИ КОМПАНIЙ

30 серпня, 2006 - 00:00

Повернення транспортера

Стаханівський вагонобудівний завод (СВЗ, Луганська обл.), що входить до холдингової компанії «АвтоКрАЗ», відвантажив два транспортери для перевезення контейнерів з ядерними відходами на адресу Хмельницької АЕС. Вантажопідйомність транспортера становить 126 тонн при масі тари 84 тонни. Конструктивні доробки дозволили покращити його ходові характеристики, знизити знос колісних пар і підвищити показники надійності. Транспортер обладнаний засобами захисту для запобігання несанкціонованому розкриттю стулок даху і дверей під час транспортування. Раніше на підприємстві зазначали, що цим замовленням на СВЗ фактично відновлено випуск транспортерів, припинений у 2001 році (останнього разу СВЗ поставив два транспортери російській компанії «Атомэнерготранс» у 2001 році). Вартість контракту на СВЗ не розголошують. Джерело зазначило, що в портфелі підприємства — аналогічні замовлення з Росії, країн СНД і Балтії. За його словами, в поточному році СВЗ не планує випуск транспортерів, а у 2007-му планується випуск трьох одиниць цієї техніки.

Рейтинг як лакмус кредитоспроможності

Міжнародне рейтингове агентство Moody-s Investors Service присвоїло ЗАТ «Альфа-Банк» (Україна) такi рейтинги за глобальною шкалою: індивідуальний рейтинг фінансової стійкості на рівні «Е+», довгостроковий рейтинг за депозитами в іноземній валюті — «В2», довгостроковий рейтинг за депозитами в національній валюті — «В1». Короткострокові рейтинги за депозитами в іноземній і національній валюті привласнені на рівні «Not-Prime». Всі рейтинги привласнені зі стабільним прогнозом. Довгостроковий рейтинг ЗАТ «Альфа-Банк» (Україна) за національною шкалою привласнений на рівні «Аа2.ua». Довгостроковий рейтинг ЗАТ за депозитами в іноземній валюті — «B2» — відповідає рівню рейтингу країни. На думку «Moody-s», міжнародні рейтинги за депозитами в іноземній і національній валюті відображають оцінку кредитного ризику банку за глобальною шкалою, в той час як рейтинг за національною шкалою на рівні «Aa2.ua» відображає оцінку кредитоспроможності банку щодо інших емітентів на національному ринку.

«Богдан» поїде до Росії

Один iз лідерів вітчизняного автомобілебудування — корпорація «Богдан» — визначилася з місцем розташування майбутнього заводу в РФ. Так, автомобільне виробництво планується налагодити в Нижегородській області Росії. На сьогодні корпорація вже подала заявку на будівництво заводу до інвестиційної ради Нижегородської області. Заявка корпорації буде розглянута на наступному засіданні інвестради, яке відбудеться, згідно з останньою інформацією, у першій половині вересня. На російських потужностях корпорації планується виробництво автомобілів, що відповідають екологічним нормам «Євро-2».

«Київ—Відень» не виправдовує себе

Заповнюваність вагонів на залізничному напрямку Київ—Відень залишається невисокою, у зв’язку з чим пропозиції щодо розширення цього сполучення не знаходять реальних рішень. Пропозиції щодо розширення сполучення, що виходять від австрійської сторони, надходять регулярно протягом кількох років. Але, на жаль, ряд конкретних питань, з якими «Укрзалізниця» зверталася до Австрійських залізниць стосовно графіка руху, сертифікації колісних пар та іншого, не знаходять реальних рішень, стверджують на залізничному підприємстві. В «Укрзалізниці» додали, що на даний момент цілорічно ходить потяг № 7/8 Київ—Чоп—Відень, який щодня вирушає з вокзалу «Київ-Пасажирський» о 23.56 за київським часом і прибуває до Відня о 07.58 за місцевим часом; відправлення з вокзалу «Відень Південний» — о 18.28 за місцевим часом і прибуття до Києва о 05.23 за київським часом. Загальний час у дорозі потяга № 7 — 33.02, потяга № 8 — 33.55. Потяг Київ—Відень розрахований на 30 місць, Львів—Відень — ще на 30, при цьому наповнюваність вагонів залишається невисокою.

Облігації на п’ять мільйонів

Інтербанк (Київ) збирається випустити трирічні облігації серії «В» на 5 млн. грн. з прибутковістю 14% річних у перші півроку обігу. Як повідомив банк у пресі, розміщення облігацій серії «В» номіналом 1 тис. грн. відбудеться з 4 жовтня 2006 року до 27 вересня 2009 року. Облігації випускаються у бездокументарній формі, без додаткового забезпечення. Виплата прибутку за облігаціями щоквартальна, передбачена оферта. Погашення облігацій заплановано провести з 28 вересня до 1 жовтня 2009 року.

Датська курочка стане українською

ЗАТ «Комплекс «Агромарс», великий український виробник продукції птахівництва (ТМ «Гаврилівські курчата», Київська обл.), викупить у Аграрної інвестиційної корпорації ApS (Данія) весь належний їй пакет своїх акцій. Як повідомила компанія в пресі, рішення про викуп у ApS 26,4% акцій прийняли загальні збори акціонерів ЗАТ «Комплекс «Агромарс» 21 серпня поточного року. Прості іменні акції в обсязі 47,516 млн. екз. купуватимуться за ціну 1 грн./акція з терміном оплати до 1 червня 2007 року.

Газета: 
Рубрика: