Завершуються структурні зміни
Корпорація «Індустріальна спілка Донбасу» (ІСД) збирається до 1 квітня завершити структурні зміни в управлінні металургійного комбінату Huta Czestochowa (Польща), який входить до групи. Про це повідомив голова правління Huta Czestochowa, колишній заступник міністра промислової політики України Анатолій Федяєв в інтерв’ю польському журналу «Ринки закордонні». За його словами, на момент вступу інвестора в права власності (в жовтні 2005 року) вся господарська діяльність вхідних у Huta Czestochowa компаній велася паралельно в 13 товариствах, а з 1 січня 2006 року госпдіяльність 12 із них — де інвестору належало 100% власності — здійснюється на базі однієї юридичної особи — Huta Czestochowa. Це визначає й необхідність проведення певних структурних змін в управлінні єдиного підприємства.
Пропозиція міністра
Стратегічному інвестору необхідно запропонувати понад 50% акцій «Укртелекому», а пакет, що залишився, розбити на дві частини, при цьому третину цього пакету продати на внутрішньому фондовому ринку, а дві третини — на міжнародному. Так вважає міністр транспорту і зв’язку України Віктор Бондар. «Я думаю, що тільки така модель найбільш вигідна», — додав він. В. Бондар підкреслив, що на першому етапі необхідно здійснити кроки з подальшого збільшення капіталізації компанії, першим із яких стало надання «Укртелекому» ліцензії на зв’язок третього покоління. За його словами, розглядається можливість надання компанії ліцензії на частоти для використання технології WiMAX. «Далі я бачу можливість використання мережі «Укртелекому» для надання послуг по трансляції та впровадження ефірного цифрового й кабельного телебачення», — відзначив міністр.
Збирання російського авто можливe в Україні
ВАТ «КамАЗ» планує організувати збирання вантажівок в Ірані, Пакистані, Азербайджані й Україні. Про це повідомив на конференції Інституту Адама Сміта «Автомобільна промисловість Росії» директор зі стратегії компанії Ільдар Урманов. За його словами, наразі проводяться переговори про стратегічне партнерство з зарубіжними компаніями у трьох напрямках — виробництво енергоустаткування, паливної апаратури, кабін. За його словами, зараз вивчаються різні варіанти співпраці, в тому числі СП. Окрім того, він відзначив, що в планах компанії — збільшення квоти на експорт, яка, як планується, може становити 25% від усього виробництва автозаводу.
Залежність від імпорту
Українська асоціація виробників гофрокартону стурбована тенденцією залежності вітчизняної економіки від імпортної картонної упаковки, що викликано дефіцитом сировини для її виробництва в країні. Як повідомив агентству Інтерфакс-Україна президент асоціації, генеральний директор Рубежанського картонно-тарного комбінату Геннадій Мінін, лише в 2005 році в Україну було імпортовано з Росії, Білорусії, Німеччини, Австрії й інших країн близько 60 тис. тонн тарного картону й паперу для гофрування, а це близько 14% вітчизняного виробництва цих матеріалів. За його словами, головною причиною наростаючого дисбалансу між споживанням і виробництвом гофротари — нестача виробничих потужностей і сировини — целюлози й макулатури. Так, три роки поспіль темпи зростання виробництва гофротари на 15% перевищують темпи зростання виробництва сировини для неї. На думку Мініна, кардинально змінити ситуацію зможе лише державна програма розвитку галузі, що передбачає інвестиції у виробництво целюлози та зниження витрат на збирання вторсировини. Асоціація збирається звернутися з відповідними пропозиціями до уряду України.