У столиці демонтують 98 незаконних МАФів і тимчасових споруд
КП «Київблагоустрій» від початку 2012 року демонтувало понад 60 незаконно встановлених малих архітектурних форм (МАФ) у столиці, повідомляє прес-служба Київської міськдержадміністрації (КМДА). Рішення про демонтаж ухвалила комісія КМДА 14 лютого 2012 року. Згідно з ним, до переліку МАФів і тимчасових споруд (ТС), які підлягають демонтажу, включено 98 об’єктів у столиці. За даними прес-служби, нові пропозиції, зокрема, від киян про демонтаж низки незаконно встановлених МАФів, розміщених на в’їзді до Києва в рамках підготовки до Євро-2012, а також біля станцій метрополітену і зупинок громадського транспорту розглянуті комісією з питань упорядкування розміщення тимчасових споруд на чолі з першим заступником голови КМДА Олександром Мазурчаком 20 лютого. КМДА нагадує, що, згідно з рішенням Київради №2/739 від 26 січня 2012 року, заборона на розміщення МАФів, зокрема, поширюється на об’єкти, розташовані на відстані не менше 20 м від входу/виходу станцій метрополітену та зупинок громадського транспорту. Крім того, згідно з документом, заборонено розміщення МАФів у межах півторакілометрової зони НСК «Олімпійський» і в межах землевідведення столичних торговельних центрів.
Аеропорт «Бориспіль» до Євро-2012 запровадить систему повідомлень CDM
Держпідприємство «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (Київ) до початку чемпіонату Європи з футболу 2012 року запровадить нову систему обміну інформацією між Євроконтролем та службами аеропорту — Airport Collaborative Decision Making (CDM). Як повідомила прес-служба аеропорту з посиланням на провідного експерта Євроконтролю Дейва Хогга, система дозволить оптимізувати час обслуговування авіарейсів і забезпечити тісну взаємодію й обмін інформацією між усіма суміжними організаціями аеропорту, а також Центральним органом управління потоками Євроконтролю в аеропорту «Бориспіль». CDM аеропорту дозволяє ефективно і своєчасно приймати рішення в кожному аеропорту, що входить до мережі CDM, значно зменшуючи кількість затримок унаслідок слот-регулювання і забезпечуючи регулярність виконання рейсів у цілому. Партнери мережі можуть обмінюватися точною і своєчасною інформацією, використовуючи повідомлення у форматі CDM, оперативно приймати рішення зі стандартних процедур і наземного обслуговування повітряних суден. Система CDM уже діє в аеропортах Брюсселя, Мюнхена, Франкфурта, Парижа, Стокгольма, Гельсінкі, Мілана, Барселони, Лондона, Амстердама. Аеропорт «Бориспіль» стане першим аеропортом Східної Європи, який приєднався до цієї програми. ДМА «Бориспіль» є найбільшим аеропортом України, що займає загальну площу близько 1000 га. Підприємство має дві злітно-посадочні смуги: одну — завдовжки 4000 м і завширшки 60 м, другу — завдовжки 3500 м і завширшки 63 м. На території аеропорту розташовано чотири пасажирські термінали і поштово-вантажний комплекс.
Корпорація «Богдан» планує розпочати серійний випуск приміських автобусів малого класу
Корпорація «Богдан», один із найбільших виробників транспортних засобів в Україні, у квітні 2012 року планує розширити виробничу лінію автобусів малого класу, розпочавши серійне виробництво автобусів серії А202 на агрегатній базі Hyundai (модифікація «передмістя»). Як повідомив агентству прес-секретар корпорації Сергій Красуля, наразі тривають кваліфікаційні випробування цього автобуса. За його словами, рівень попиту на приміські автобуси малого класу в Україні 2012 року маркетологи компанії оцінюють у 800—900 одиниць, однак потреба в них у кілька разів вища. «Для стимулювання продажів за допомогою фінансових інструментів корпорація веде переговори з банками та лізинговими компаніями. На сьогодні ці переговори — на фінальній стадії», — зазначив прес-секретар. Він також додав, що після закінчення кваліфікаційних випробувань планується розпочати сертифікацію цих автобусів у Росії. «У разі, якщо все складеться так, як очікуємо, корпорація зможе випускати до однієї тисячі таких автобусів на рік», — зазначив Красуля. Ціна нового автобуса поки що не озвучується, водночас очікується конкурентоспроможною (ціна автобуса у модифікації «місто» — від 399 тисяч гривень, з 1 лютого до 31 березня — від 359 тисяч гривень). Серед основних конкурентів цього автобуса — автобус А092, який випускається «Черкаським автобусом», автобуси корпорації «Еталон».