Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Луганські тепловози працюють в Iраку

17 червня, 2004 - 00:00

Тепловози холдингової компанії «Луганськтепловоз» успішно пройшли перші випробування в Іраку. Під час пробн их поїздок вони показали високі експлуатаційні якості. Таку оцінку іракських залізничників передав інформагентству Cxid.iнфо представник ХК Володимир Спектор. За його словами, перші десять тепловозів ТЕ114І вже почали виконувати свою мирну функцію в Іраку з перевезення зерна, нафти, контейнерів із різними товарами. «Наші тепловози після морської подорожі та переїзду на трейлерах показали себе дуже гідно», — зазначив керівник сервісної групи «Луганськтепловоза» Олександр Шеліхов, який після двомісячного перебування в Іраку повернувся до Луганська разом із п’ятьма співробітниками сервісної групи. Повертатися українським фахівцям довелося спішно, через загострення становища в Іраку, рейсом, організованим російським МНС для вивезення понад 800 фахівців — громадян СНД із охопленої війною країни. За словами Олександра Шеліхова, перші два локомотиви прибули для розвантаження на станцію міста Фаллуджа, розташованого приблизно за 70 кілометрів від Багдада, 14 лютого. Розвантаження відбувалося за допомогою двох потужних кранів: 120-тонного залізничного і 160-тонного автомобільного. Надалі розвантаження тепловозів відбувалося в іншому іракському місті, Абу-Греді, що за 15 км від Багдада. Пробна поїздка тепловоза ТЕ114І з іракською поїзною бригадою та луганськими фахівцями пройшла нормально. Перші шість тепловозів уже передано замовнику. Олександр Шеліхов зазначив, що поки дорікань від поїзних бригад на їхню роботу немає. У вантажному режимі, як це й визначено договором, тепловоз працює на швидкостях до 70 км/год, хоча у пробній поїздці розвинув швидкість 140 км/год. Через кілька днів цей тепловоз із вантажним поїздом із 20 вагонів (1200 т) пройшов поїзні випробування на ділянці Багдад — Аль-Тайї. Комісія прийняла машину, і з 14 березня її допущено до експлуатації. За словами В. Спектора, луганські тепловози на тлі іноземної техніки виглядали не гірше, принаймні іракським машиністам й обслуговуючому персоналу ТЕ114І сподобалися.

Олена ПРИВЕН, Луганськ
Газета: 
Рубрика: