Голова правління — генеральний директор ВАТ «ХК «Луганськтепловоз» Віктор Бикадоров — повідомив Фонду державного майна України про те, що ЗАТ «Керуюча компанія «Брянський машинобудівний завод», яке придбало на конкурсі 23 березня 76% акцій підприємства, вже в квітні почало виконання конкурсних і договірних умов продажу акцій. За станом на 8 травня ним було погашено заборгованість із заробітної платні за березень—квітень, зроблено розрахунки за енергоресурси, поповнено обігові кошти підприємства (усього використано $10 млн.).
Крім того, для поповнення портфеля замовлень 2007 року розпочато роботу з підготовки угод на виготовлення для російських підприємств вузлів рухомого складу майже на 200 мільйонів гривень. Також досягнуто домовленість між «Луганськтепловозом» і РАТ «Російські залізниці» про розробку та закупівлю луганського вдосконаленого тепловоза 2ТЕ116У, в тому числі 20 секцій цього року. Як підкреслює Бикадоров, за останні 15 років це буде перший вихід українських тепловозів на ринок російської залізниці. За словами керівника підприємства, розпочато розробку бізнес-плану на 2007—2011 роки. Для реалізації його заходів протягом трьох років передбачено інвестиції в обсязі 300 мільйонів гривень. Бізнес-план передбачатиме технічне переоснащення виробництва та розробку нових перспективних видів тягового рухомого складу.
Такі дії інвестора, повідомляє керівник підприємства, позитивно оцінюються трудовим колективом підприємства.
Тим часом «День» має й іншу точку зору. У середині квітня на Брянковському машинобудівному заводі, що входить, як нині і «Луганськтепловоз», до складу корпорації «Трансмашхолдинг», було завершено випробування першого російського магістрального тепловоза 2ТЕ 25К «Пересвет» — повного аналога луганського локомотива. Зараз завершується процедура його сертифікації в Росії, і скоро новинку відправлять на випробування до Казахстану для організації серійного виробництва на спільному російсько-казахстанському підприємстві в Павлограді. Ця новина неприємна луганчанам. Таким чином Україна втрачає свою монополію на пострадянському просторі на виробництво вантажних магістральних тепловозів. Як вважають у трудовому колективі, це може привести нещодавно приватизоване підприємство до повного припинення господарської діяльності. Ходять навіть чутки, що завод, який відзначив цього року 110-річний ювілей, поріжуть на брухт. Перевага Казахстану в тому, що там наддешева та цілком кваліфікована робоча сила, стійкий політичний режим, орієнтований на Росію. Окрім того, в павлоградців є необхідна сировинна база, що забезпечує поставки якісного та недорогого металу, а зручне географічне розташування дозволяє оптимізувати витрати на логістику — з Казахстану зручно відправляти готову продукцію до найрізноманітніших точок Російської Федерації. Економічні вигоди такої співпраці в рамках однієї корпорації очевидні, тому на «далекому сході» України схиляються до цілком логічного висновку: за кiлька років «Луганськтепловоз» просто ліквідують. Люди не вірять у перспективи приватизації, яка здійснилася, тому звільняються із заводу. Ніяких спроб для їх затримання на колишніх робочих місцях наразі ніхто з нових господарів чомусь не зробив, тому й не вірять робітники в озвучені керівництвом «добрі наміри».