Український ринок новітніх побутових приладів, виготовлених з допомогою високих технологій, поповнюється ледве не щодня. (Єдине, з чим важко змиритися, це те, що серед новинок не видно українських брендів.) Свій новий продукт — Apple TV — днями презентувала всесвітньо відома своїми комп’ютерними розробками компанія Apple. Втім останнім часом вона брала активну участь також у формуванні вітчизняного ринку mp3-плеєрів, де її представляють славнозвісні моделі iPod — надзвичайно функціональні й стильні. За подібними технологіями спеціалісти бачать майбутнє мультимедіа. Це підтверджує і статистика Apple: на iPod сьогодні припадає 45—50% усього бізнесу цієї компанії.
Не гірша доля очікує, мабуть, і на Apple TV — спеціальний пристрій, який дозволяє за допомогою бездротового зв’язку (Wi-Fi) і за участю комп’ютерної програми iTunes поєднати комп’ютер, телевізор з iPod. Ця технологія допомагає підтримувати зв’язок одночасно з п’ятьма різними комп’ютерами й має жорсткий диск 40 Гб. Завдяки їй можна дивитися відео, фото та слухати музичні файли, що знаходиться на ПК та iPod, на домашньому телевізорі, не під’єднуючи жодних дротів. Компанія втілила в своїй розробці принципи простоти й зручності. Ексклюзивною «фішкою» Apple є використання iTunes. І хоча поки що аудиторія новинки — лише власники широкоформатних телевізорів, представники компанії впевнені в успіху даної розробки в Україні, адже, за словами продакт-менеджера ECS/Apple IMC Україна Олексія Дубова, планується українізація меню Apple TV. Нині ж новинку презентували з російськомовним меню... Тим не менше в Україні Apple TV повинні з’явитися в продажу протягом місяця. Коштуватимуть вони приблизно 360 у.о.
Утім, і Apple TV має певні проблеми. Фахівці вказують на невиправдано малий жорсткий диск нової розробки — лише 40 Гб. У відповідь Дубов посилається на практику деяких користувачів, які вже встигли придбати новинку і «тюнингували» її більшими вінчестерами (на жаль, це призводить до втрати гарантії) і порадив звернути увагу на малі розміри новинки та її вагу.
На прес-конференції, модератором якої був директор з розвитку бізнесу в країнах СНД і Балтії Юрій Кацияєв, йшлося також і про справи компанії в Україні. Продаж товарів Apple у нас постійно зростає (за перше фінансове півріччя він зріс утроє). А загалом частка Apple на ІТ-ринку України — 5%, обсяг продажів в Україні, країнах СНД і Балтії дорівнює $80 мільйонів. Начебто все добре. Однак в Україні компанія потерпає від елементарного дефіциту торгових площ.