Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Мінінфраструктури не поспішає випускати в рейси українського конкурента Hyundai

1 серпня, 2013 - 11:56

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) запропонував Міністерству інфраструктури почати експлуатацію збудованих підприємством швидкісних двосистемних електропотягів ЕКр1 з відстроченням розрахунку до кінця 2014 року. Про це заявив голова правління — директор КВБЗ Євген Хворост. За його словами, підприємство поки що не отримало відповіді від міністерства. Тому «долю міжрегіонального електропотяга поки що не вирішено». Хворост зазначив, що підприємство розраховує на те, що два збудованих швидкісних міжрегіональних потяги ЕКр1 їздитимуть залізницею України. «Той факт, що потяги не експлуатуються в Україні, ускладнює можливості їхнього просування на зовнішні ринки», — каже голова правління — директор КВСЗ. Він висловив надію, що 400 мільйонів гривень на придбання цих двох електропоїздів закладуть у бюджет держадміністрації «Укрзалізниці» на поточний чи 2014 рік. Нагадаємо, цю модель потяга завод створив за власні кошти. Спочатку його планували створити до початку футбольного чемпіонату Євро-2012, аби він став базовим складом для швидкісного руху в Україні. Але оскільки потяг створювався з нуля, довелося трохи відстрочити введення в експлуатацію. Після тривалих випробувань і обкаток, 31 січня цього року міжвідомча комісія видала потягові сертифікати, що дозволяють перевозити пасажирів на українських залізницях. Планувалося, що «Укрзалізниця» до кінця весни купить ці два потяги, і вони курсуватимуть маршрутами Харків—Сімферополь і Донецьк—Сімферополь, але поки що на ці напрями пустили двоповерхові чеські Skoda Vagonkа. 

Віталій СЕЛИК, «День». Фото Артема СЛІПАЧУКА
Газета: 
Рубрика: