Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Шоколад проти економiчного стресу

6 березня, 2007 - 00:00

«Крафт Фудз Україна» ризикнула вийти на нові ринки збуту і задоволена результатами. «Коли ринок Білорусі був вже сформований і мав 6-7 основних гравців, наша компанія достатньо агресивно почала реалізовувати тут свою стратегію аби здобути значні частки ринку в категоріях кави, солоних снеків, шоколадних виробів», — розповідає директор відділу збуту компанії в Україні, Молдові, Білорусі та на Кавказі Тарас Лукачук. Білоруський ринок виявився сприятливим для українського шоколаду, адже, за словами Лукачука, «шоколаду в Білорусії на душу населення споживається більше, ніж в Україні, бо там менший розрив між бідними і багатими».З ра дістю прийняв українську продукцію і ринок Грузії, який є сьогодні найуспішнішим серед ринків Кавказу. А от азербайджанці люблять похрумтіти чіпсами — принамні, за словами Лукачука, у цій країні компанії вдалося досягти успіху саме у «чіпсовому» сегменті.

У Молдові ж мешкають, за оцінками «Крафту», кавомани. Вони із задоволенням споживають продукцію, вироблену в Україні, зокрема на Тростянецькій фабриці. Загалом же, протягом останніх двох років зростання кавового бізнесу компанії збільшилося у 2,5 рази. Ненабагато відстає і шоколадний. Зокрема, молдовани, за часів політичної нестабільності, схоже, «заїдали» свій стресс шоколадом. Тому плитка «Корона» стала лідером з продажу.

«Крафт Фудз Україна» планує продовжити освоєння нових ринків і цього року. «На 2007 рік ми досить високо оцінюємо потенціал нових ринків збуту продукції», — зазначає Лукачук. Оптимістично дивиться на майбутнє і керівництво компанії. «Ми реалістично оцінюємо поточні тенденції, — розповідає голова правління ЗАТ КФУ Юрій Логуш, — усвідомлюючи, що зростання доходів населення, а також ринку товарів уповільнюється, споживачі мають збільшені борги у звязку з виплатами кредитів, значними витратами на комунальні послуги внаслідок підвищення цін на газ, конкуренція на ринку загострюється, очікується інфляція тощо. Але, незважаючи на такі невтішні тенденції, у минулому році нам вдалося посилити наші лідерські позиції в усіх трьох категоріях: кава, шоколадні вироби та солоні снеки».

Марія СЕМЕНЧЕНКО, «День»
Газета: 
Рубрика: