За шість місяців 2007 року в Україні було продано приблизно 350 тисяч цифрових фотоапаратів на $79,4 мільйона, що на 87% вище продажів на той же період минулого року. Але, за словами керівника департаменту маркетингових досліджень холдингу AVentures Group Сергія Дорофєєва, у грошовому вимірі ринок виріс лише на 60,2%, що пояснюється зниженням середньої собівартості. «Так, у першому півріччі середня собівартість цифрового апарату становила $227, що на 14,4% нижче, ніж у першому півріччі попереднього року», — додає експерт холдингу.
За результатами двох кварталів лідером продажу даного сегмента ринку є компанія Olympus (29 %). Як повідомляється у звіті холдингу AVentures Group, до п’ятірки лідерів ринку увійшли також Canon — 27 %, Sony — 21 %, UFO — 8% і Nikon — 5%. При цьому стосовно першого півріччя 2006 року частка Olympus збільшилася на два процентних пункти. Частка компанії Canon у першому півріччі 2007 року становила 27%, що на два процентні пункти менше, ніж у першому півріччі 2006 року. Частка компанії Sony зросла на два процентні пункти.
Цікавим є розподіл цифрових пристроїв за ціновими сегментами. За підсумками шести місяців, сумарна частка найдешевших фотоапаратів (до $200) у загальному продажу становила 47%, середніх цінових сегментів (від $200 до $400) — 48%, а на частку більш дорогих моделей (від $400) — припало лишень 5% продажу. При цьому найнижчий ціновий діапазон (собівартість, менша за $150) у першому півріччі збільшився на 13 процентних пунктів у порівнянні з аналогічним періодом 2006 року і становив 29%. Частка цінового діапазону $150—200 також виросла та становила 18% (на два пункти вище, ніж у першому півріччі минулого року). Що стосується середніх і верхніх цінових діапазонів, то їхні частки поменшали у порівнянні з першим півріччям 2006 року: продаж фотоапаратів за $200-300 становив 29% проти 38% у першому півріччі 2006 року.
За словами експертів, найбільш популярними за підсумками шести місяців стали фотоапарати з розподільчою здатністю світлочутливих матриць шiсть і сiм мільйонів пікселів. На їхню частку припала основна частина — сумарно більша за 64% продажу (6MP — 25%, 7MP — 39%). При цьому варто зазначити, що частка пристроїв із розміром матриці 7MP на 25 процентних пунктів перевищує показник першого півріччя 2006 року, а сукупна частка цифрових фотоапаратів з матрицею, меншою за 6MP, скоротилася на 33 п.п. у порівнянні з першим півріччям 2006 року.
За даними аналітиків холдингу AVentures Group, левову частку продажів займає цифрова фототехніка з кратністю оптичного зуму «2x — 4х» — 78 %, при цьому лишень у 8% проданих фотоапаратів є восьмиразовий і більш оптичний зум, а 2% зовсім не мають функції оптичного наближення.
Аналіз продажу з погляду моделі використання показав, що за два квартали поточного року на частку трьох основних класів припало 99% ринку цифрової фототехніки (фотокамера початкового рівня — 51%, іміджеві моделі — 29%, камери з розширеними можливостями для творчої зйомки — 19% продажу). Сумарна частка професійних і напівпрофесійних цифрових фотокамер склала лише 1% ринку.
Тим часом продаж плівкових фотокамер також залишається на досить високому рівні. У першому півріччі, за оцінками холдингу AVentures Group, він становив близько 150 тисяч штук, що в загальному обсязі проданих фотоапаратів усіх типів становить 32%.
За оцінками холдингу AVentures Group, 2007 року на ринку України буде реалізовано кінцевим споживачам близько 750 тис. цифрових фотоапаратів, що у грошовому вимірі становитиме $161 мільйон. При цьому частка цифрових фотокамер у загальній структурі продажу фототехніки всіх типів перевищить 70%.