У меблевих магазинах столиці стає дедалі менше покупців. Цю тенденцію відображає й індекс споживчих настроїв українців. У липні він знизився на 2,6 пункта проти червневого — до 50,1 пункта. А індекс доцільності великих покупок знизився на 7,8 пункта. Такі дані щомісячного дослідження оприлюднила у четвер компанія GFK Ukraine. «У липні найбільшого спаду зазнав індекс доцільності здійснювати великі покупки, що відображає відчуття невпевненості серед споживачів щодо перспектив майбутнього економічного розвитку, — повідомляють дослідники. — Індекс інфляційних очікувань зріс на 2,7 пункта після періоду спаду у травні-червні і повернувся до рівня першого кварталу (187 пунктів)». Очікування українців у липні щодо можливого безробіття дещо погіршилися: індекс зріс на 7,2 пункта. «Очікування українців щодо курсу гривні протягом найближчих трьох місяців дещо змінилися: індекс девальваційних очікувань підвищився на 0,4 пункта», — наголошується у прес-релізі.