Український ринок страхування стає все привабливiшим. Учора, наприклад, було оголошено, що в Україну прийшла міжнародна фінансова група Fortis під назвою «Фортіс страхування життя Україна». Природно, вітчизняним страховим компаніям працювати за таких обставин складніше, однак конкуренція з компаніями, які привносять у нашу країну сторiчний досвід роботи на цьому ринку, на користь не лише споживачам страхових послуг, а й самим страхувальникам, які буквально змушені розвиватися швидкими темпами.
Так, днями голова правління патріарха вітчизняного ринку НАСК «Оранта» (входить у трійку найбільших українських компаній класичного страхування) Олег Спілка повідомив журналістам, що в розвиток компанії протягом трьох років буде інвестовано $40—45 мільйонів. Лише на рекламу і маркетингові дослідження ринку планується спрямувати 5% від зібраних премій. А у зазначений час компанія планує відкрити ще 400 офісів із продажу по всій Україні (зараз «Оранта» має 670 таких підрозділів). При цьому особлива увага приділятиметься містам-мільйонникам із населенням понад 100 тисяч жителів. Збір страхових премій заплановано збільшити на 60%, до того ж — головним чином за рахунок виведення на ринок нових продуктів, піар-підтримки та реклами.
Набирає обертів і ТАС — ще одна велика вітчизняна страхова компанія. Вона також робить наголос на рекламі, до того ж звучить вона досить переконливо. На початку березня компанія повідомила, що здійснила виплату за полісом страхування життя дружині пішохода, якого збив порушник правил дорожнього руху, в розмірі 333 тисячі гривень, потроївши при цьому, згідно з договором, страхову суму. З моменту початку дії поліса до дати випадку минув усього лише 21 день.
Проте зовсім не все на цьому ринку, очевидно, йде без проблем. У зв’язку з цим Ліга страхових організацій України приступила до розробки проекту Стратегічного плану розвитку до 2010 року. Ідея-фікс Стратегічного плану полягає в консолідації страхового ринку під егідою ЛСОУ, підвищенні ефективності лобіювання інтересів страхувальників, зміцненні позицій і подальшого розвитку національної сфери страхування, в досягненні балансу інтересів між страховим бізнесом, державою і суспільством. Уже проведено засідання сесії стратегічного планування, в якому взяли участь топ-менеджери провідних страхових компаній. Вони обстоювали позицію, щоб до 2010 року було забезпечене представництво Ліги в державних інститутах, прийняті (за узгодженням з ЛСОУ) відповідні законодавчі та нормативні акти. Проект стратегії планується розмістити на сайті Ліги (www.uainsur.com) для публічного обговорення як учасниками страхового ринку, так і органами державної влади, широкою громадськістю.