Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

У «морського коридору» в Миколаєві — новий господар

27 січня, 1999 - 00:00

Колишнім власником БДЛК був один із чотирьох миколаївських портів — морський торговий, який одержував збір з усіх суден, що заходять у Миколаїв (загалом до $5 мільйонів за рік). При цьому утримання каналу фактично не здійснювалося, і тепер його стан характеризується як аварійний; ширина і глибина не відповідають паспортним даним, навігаційне обладнання не відповідає вимогам, уже декілька років канал закрито для судноплавства в темної пори доби. З міркувань безпеки багато хто із судновласників боїться направляти судна в Миколаїв, через що порти виявилися завантаженими на 20 — 40% і вимушені здійснювати перевалку найбільш енергозатратних вантажів, передусім брухту, від чого багато портів України відмовилися.

Як заявив кореспондентові «Дня» начальник Дніпровсько-Бузького морського порту Федір Бедін, створення окремої адміністрації каналу ставить чотири порти Миколаєва в рівні умови. При цьому залишається відкритим питання часу, протягом якого стан каналу буде приведено до норм. А поки що «Дельта-Лоцман» збирається зацікавити судновласників зниженням зборів.

Данило КЛЯХІН, Миколаїв
Газета: 
Рубрика: