Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Вагони, які «витягнуть» локомотив

Якщо знайдеться той, хто зможе за них платити
4 серпня, 1998 - 00:00

Програму будівництва вітчизняних вагонів затверджено ще кілька років
тому, але тільки нинішнього року залізниця змогла профінансувати замовлення.

Вагони, спроектовані в конструкторському відділі підприємства й виготовлені
в його цехах, за оцінками фахівців, цілком можуть конкурувати на європейському
ринку. Скажемо, таке нововведення як наявність трьох тамбурів, відповідно
з трьома парами дверей, прискорює посадку й висадку пасажирів. Економічні
показники вагона на 10—15% вищі, ніж у латвійських та угорських аналогів,
вартість у чотири рази нижча. Важливо й те, що вагони можуть поєднуватися
з будь-яким локомотивом чи електровозом, що нині використовуються.

Вагон успішно пройшов випробування в заводських умовах. Тепер почалися
випробування польові. Перші вісім вагонів поїдуть до Чернігова, друга партія
призначається для Львова. На першому етапі «Луганськтепловоз» планує виробляти
до 200 вагонів на рік. Питання лише в тому, що платоспроможність підприємств
залізничного транспорту поки що не дуже висока...

Алла АНТИПОВА, «День»  Пройшов комісійний огляд і починаються польові випробування першого з 32 поїздів для пасажирських перевезень, замовлених ДАХК «Луганськтепловоз» «Укрзалізницею». Керівники підприємства називають цю подію рядовою, хоча,
Газета: 
Рубрика: