Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Чому не співала Ольга Микитенко?

18 листопада, 1998 - 00:00

Особливий інтерес до неї посилювався тим, що в партії Джільди
мала виступати одна з найталановитіших молодих солісток театру Ольга Микитенко.
Але тут закономірно постає запитання: «Чому обдарована співачка так рідко
виходить на сцену свого театру?» Ми вирішили уточнити це в генерального
директора-художнього керівника колективу Анатолія Мокренка, а разом из
тим детальніше з’ясувати, чому було замінено виставу. Ця ситуація досі
викликає в навколоартистичному середовищі чимало пересудів, що підтвердило
колективне звернення шанувальників молодої солістки до міністра культури
та мистецтв України. Як стверджує Анатолій Мокренко, «Ріголетто» відмінили
насамперед тому, що в театрі на той час через низку причин не було соліста
заголовної партії. Спроби замінити відсутніх баритонів Національної опери
артистами інших театрів не мали успіху. Зокрема, на думку диригента вистави
Миколи Дядюри, не був готовий до виступу екстрено запрошений на роль Ріголетто
соліст Київського театру опери та балету для дітей і юнацтва Леон

ід Завірюхін. Як відомо, замість «Ріголетто» того вечора
на сцені Національної опери України йшла «Богема» — вистава, в якій обдарована,
але вередлива молода виконавиця відмовилася свого часу репетирувати роль
Мюзетти. Напевно, шанувальники Ольги Микитенко охоче погодилися б почути
й цю чудову партію у виконанні молодої прими. Однак у сьогоднішньому її
репертуарі на сценi Нацiональної опери лише три ролi — Лючія ді Ламмермур,
Віолетта та Джільда, і як стверджує дирекція театру, артистка не лише не
прагне брати участі в нових постановках, а й іноді манкірує виступами.
Зокрема, Анатолій Мокренко в інтерв’ю кореспонденту «Дня» навів як приклад
випадок, коли, пославшись на хворобу, співачка в травні відмовилася від
виступу в спектаклі Національної опери, що не перешкодило їй дати того
ж вечора сольний концерт у Київському будинку вчених. Хоч як було, а, уточнюючи
інформацію про вiдмiну «Ріголетто», редакція «Дня» хотіла б сподіватися,
що найкращі українські солісти частіше виступатимуть на сцені Національної
опери, а не лише тішитимуть слух західних меломанів.

№221 18.11.98 «День»

При використанні наших публікацій посилання на газету
обов'язкове. © «День»

Газета: 
Рубрика: