Концерти пам’яті Володимира Симоненка в парку біля Маріїнського палацу стали доброю традицією Київських літніх музичних вечорів.
25 — 26 червня тисячі киян і гостей столиці побували на виступах українських і австрійських джазменів. У нинішньому році відзначається 25-річчя української джазової освіти, адже перший «естрадний» факультет у музичному училищі був відкритий в Одесі у 1980 році. Саме ця дата вважається точкою відліку початку джазової освіти в Україні, а потім в інших музучилищах, в тому числі, в Глієрівському, яке нині відзначає п’ятиріччя свого вищого факультету джазу. Основним організатором фестивального циклу Київських літніх музичних вечорів знову виступає училище ім. Глієра. У концертах брали участь його педагоги, студенти і учні київських ДМШ, чиї професійні надії пов’язані з джазовим факультетом училища. В якості почесних гостей виступили музиканти з австрійського міста Грац: «Карлхайнц Міклін тріо».
Перший концерт відкрив глієрівський ансамбль під управлінням Вероніки Тормахової. Він виконав кілька обробок українських і грузинських пісень. Потім молодих музикантів змінило тріо заслуженого артиста України Енвера Ізмайлова (гітара). Спочатку слухачі пораділи виконаним Енвером кільком сольним п’єсам. Потім на сцену вийшла його дочка вокалістка Леніє Ізмайлова, володарка дуже високого, гнучкого і одночасно глибокого сопрано, та майстер перкусії Рустем Барі. Дівчина співає з вишуканим шармом. Джазовість її імпровізацій органічно поєднується з глибоким проникненням до фольклорних джерел рідної кримськотатарської музики. Виступ тріо мав довірче-теплий тон: що б не виконував видатний маестро Ізмайлов — сольну народну мелодію, обробку української пісні або добре відомий любителям джазу американський стандарт, його інтонація завжди пізнавана, адже в основі почерку Ізмайлова лежить кримськотатарська мелодика і ритміка. Музика Енвера Ізмайлова, з одного боку, ретельно прорахована: він використовує останні досягнення сучасних технологій, модні прийоми; а також їй властива авторсько-виконавська манера. У Ізмайлова величезний досвід концертуючого музиканта. Він дуже легко і довірче спілкується з публікою, тримає її цілком під своїм артистичним контролем. Після такого майстра грати нелегко...
Перед виходом австрійського тріо невелику п’єсу в стилі мейнстрім виконав харківський піаніст і педагог Сергій Давидов. Він грав просто і дуже добротно. З цікавістю сприйняла публіка зарубіжних гостей: професора джазового факультету Грацького музичного університету Карлхайнца Мікліна, за сумісництвом президента Міжнародної асоціації джазових шкіл, неодноразового володаря титулу «Найкращий музикант року Австрії» (сопрано- і альт-саксофон, флейта), Евальда Оберляйтнера (контрабас) і Карлхайнца Мікліна-молодшого (ударні). Цей колектив відомий в Європі, він виступав на фестивалях в Італії, Словаччині, Іспанії, Великобританії, Туреччині, Кубі, Бразилії. У Маріїнському парку австрійці грали швидше «від розуму», ніж «від серця». Після їхньої мейнстрімової тріо-програми на сцену повернувся С. Давидов і приєднався тенор-саксофоніст Олександр Рукомойников. Квінтетом вони організували джем-сейшн, в якому прозвучали чотири стандарти.
Наступного дня на літній естраді виступали виключно причетні до глієрівського училища учасники плюс потенційні професіонали: кілька учнів Другої школи мистецтв. Ансамбль з училища, таке молоде бандформування (від англ. band — оркестр), які виконали п’єсу Джона Колтрейна і дві композиції лідера складу М. Дмитрука, перспективного альт-саксофоніста. Хочеться відзначити всіх учасників: Б. Гуменюка (тенор-саксофон), А. Розумного (фортепіано), Р. Маргієва (бас-гітара) і С. Яндюка (ударні), які виявилися хорошими ансамблістами і здібними солістами і привернули пильну увагу не лише найбільш відданих прихильників джазового жанру (а через легкий дощ частина публіки розбрелася), але й австрійських музикантів, які уважно і вимогливо сприймали виступ нашої молоді. Усі вони за сумісництвом викладають джаз в Музичному університеті міста Граца і учбових закладах інших країн.
Відмінно прозвучав традиційний учасник симоненківських фестивалів оркестр Віктора Басюка з Дитячої академії мистецтв на Оболоні «Little Band Academia». Майстерність і професіоналізм колективу зростає разом із дорослішанням його молодих оркестрантів.
Цікаво виглядав виступ тріо піаніста Володимира Соляника (в ньому грали також контрабасист Андрій Арнаутов і ударник Олексій Фантаєв). Всі троє музикантів виглядали зіграно, професійно, технічно, виразно. Завершив фестиваль глієрівський біг-бенд під управлінням Олександра Шаповала. Говорять, що обличчя і стиль колективу визначає диригент. Шаповал — музикант досвідчений, його манері властиві елегантність, спокійна упевненість.