У столиці вiдбулася знакова для кожного музиканта подія. У торгово-розважальному комплексі «Мандарин» було відкрито перший в Україні музичний супермаркет мережі МузТорг.
Ця компанія має мережу музичних супермаркетів, що пропонують товари в сфері музичної та професійної звукової апаратури. Холдинг A&T Trade/Petroshop, частиною якого є МузТорг, по праву вважається найбільшим дистриб’ютором обладнання для шоу-бізнесу на території СНД та Балтії. Їхні салони до останнього часу були лише в Росії (шiсть років на ринку, 17 салонів), але, за словами управляючого компанією Володимира Марковича, український ринок є перспективним, тим більше, що ця ніша в нас поки майже порожня. Проте компанія розуміє, що на даному етапі магазин зможе охопити не більше ніж 1% цільової аудиторії. Заробітки «маленького українця» не дозволяють купувати музичну апаратуру часто. Така ж ситуація і в Москві. До речі, на Заході цільова аудиторія складає близько 5%, на які планує вийти й амбіційний МузТорг (за статистикою, у половині американських сімей хоча б одна людина володіє музичним інструментом). Правда, ринок і музична субкультура сформувалися в США ще тоді, коли в СРСР співала ще молода Любов Орлова.
Приваблювати покупців супермаркет планує гнучкою дисконтною політикою, знижками і, звісно, якістю. У магазині представлені такі славнозвісні й легендарні фірми: Fender, Ibanez, Korg, Tama, Gibson, Marshall, та багато інших. Господарі магазину впевнені, що він стане не тільки флагманом продажу музичної апаратури, але й місцем, де можна «потусуватися», куди можна прийти із запитанням й обов’язково отримати відповідь. Не випадково віце-президент компанії A&T Trade і лідер російської групи «Автограф» Олександр Ситковецький говорячи про російські салони підкреслив, що туди приходять «як до клубу, а не до магазину». Щоб так само було й у нас, у магазині є консультанти, які допоможуть покупцевi вибрати й «першу гітару» за 0, і дорогий професійний Gibson. Для створення клубної атмосфери в магазині планують провести майстер-класи, презентації, автограф-сесії, концерти зірок. Наприклад, таких як: «ВВ», Скрябін, Ані Лорак та менш відомих андеграундних виконавців.
Магазин у Києві стане найбільшим музичним супермаркетом в Україні (він займає близько 500 квадратних метрів площі). Згодом, протягом року- двох, МузТорг сподівається створити свої салони в усіх українських містах-мільйонниках.
На відкриття магазину, для створення атмосфери свята, компанія запросила легендарну особистість — Джима Маршалла, засновника фірми Marshall — головного виробника професійних підсилювачів у світі. Їхнiй логотип можна побачити як на концертах найвідоміших рок-груп, так і на будь- якому іншому заході, де звук відіграє основну роль. Дивлячись на цього усмішливого 83-літнього британця, «просто Джима», який подорожує світом, мимоволі згадуєш із Гребенщикова: «Рок-н-ролл мертвий, а я — ще ні», й не погоджуєшся. Поки живі такі люди, які особисто знали й товаришували з Джимом Хендріксом та Річі Блекмором, старий добрий рок не зникне. Проте зараз, у поважному віці, Маршалл виглядає так, як і годиться мільйонеровi-мандрівнику — відкритим і доброзичливим...
— Цікаво, як був створений всесвітньо відомий бренд, як все починалося? Iз цим запитанням «День» звернувся до Джима Маршалла.
— Все починалося з маленької крамнички-майстерні, де продавалися барабани, — згадує Маршалл. — Поступово до магазину стали заходити відомі музиканти, наприклад, такі як Блекмор. Моя майстерня стала займатися не лише барабанами, але й іншим музичним обладнанням. А одного разу Блекмор із другом зайшли й попросили зробити якісний підсилювач. Я взявся за роботу, хоча ми з моїм менеджером не були впевнені, що зможемо її зробити. Тому ми найняли талановитого майстра, який був обiзнаний в електроніці, а я в цей час працював над колонками. Перші п’ять підсилювачів було забраковано, але, коли зазвучав шостий, я вигукнув: «Marshall sound!» («Звучання Маршалла!» — фірмовий вираз Джима). Слава, що ми вміємо добре робити музичне обладнання рознеслася швидко, й вже через тиждень найкращі музиканти Англії були в моїй майстерні. За перші 10 тижнів ми зробили 23 підсилювача, а сьогодні ми — найбільша компанія у цьому бізнесі й наш обіг — 11 тисяч підсилювачів на тиждень! Але саме той, перший успіх зробив мене відомим. Нехай рок-н- ролл живе вічно!