Незважаючи на багатообіцяючу назву всієї експозиції загалом і багатющий вибір, так би мовити, жертв, курортних спокусників щось не видно. Коли, щоправда, не вважати таким гетьмана Мазепу (з однойменної картини), який у повній розгубленості опинився в оточенні вісьмох дам із семи полотен (бо одне з них — цілі «Дві грації на балконі»). Втім, хто в ситуації курортного романа спокусник, а хто жертва — питання складне і однозначному вирішенню ще не підлягає.
Отже, героїні картин Бориса Черних — красуні на всі смаки, жагучі жінки та мрії поетів, щоправда, не стільки загадкові, скільки нудьгуючі. Зайняті вони дрібними, але затягуючими деталями курортних буднів — ловлять віднесені вітром капелюшки («Вітер»), освоюють різноманітні стилі плавання («Пловчиха»), катаються на яхтах («Під вітрилом»), зрештою, просто обмахуються віялами («Пані з віялом»), загалом — за відсутністю чогось кращого — всіма мислимими способами поєднують приємне з корисним («Ковзання», «Білий капелюх», «Пані з букетом»). Особливе місце приділяється у львівського художника курортній кухні («Дівчина з кавуном», «Натюрморт. Червона риба»), а також, слід розуміти, курортній культурній програмі («Танець з рибами»). Загалом, саме така мальовнича енциклопедія традиційного літнього відпочинку — розкішно, жарко і нудно до смерті. Розчарованим курортницям, ясна річ, прикро. Але глядачі веселяться від душі. І тільки одна картина Бориса Черних немовби «випадає» з експозиції. Вона — настільки з іншого виміру, що, мабуть, не має нічого спільного з «Курортним романом» — бо у примхливих красунь, які щось там видивляються з балконів і об’їдаються донесхочу кавунами, ніколи не знайдеться ні часу, ні бажання для того, щоб обійти навкруги свій готель з вікнами на морі, звернути на тісну вуличку старого південного міста — і несподівано для себе відкрити десь на ній нічим, здавалося б, не примітний, але заворожливий своїми старожитностями «Старий будинок» — таку собі чарівну скриньку, наповнену, мабуть, тінями чужих життів, для когось колись жахливо захоплюючих, а нині — давно прожитих і забутих...