Три погляди родини Журавлів
З 17 серпня по 5 вересня у галереї «АВС-арт» пройде спільна виставка відомого українського художника Миколи Журавля, його дружини Дарини Тищенко-Журавель та його сина Володимира Журавля, обдарованого молодого скульптора — це проект, що презентує три різні виміри мистецького бачення. На вернісажі будуть представлені малярські роботи і скульптури. Микола Журавель — один із найоригінальніших сучасних художників. Він став відомий у київському мистецькому середовищі ще в 1990-х. Малярство, левкас, дії в довкіллі «Консервація туману», багаторічний проект «Пасіка» стали підтвердженням його постійних пошуків мови мистецького висловлювання, котра в результаті стала зрозумілою не лише в Україні, а й у світі. А перша персональна виставка Дарини Тищенко-Журавель відбулася два роки тому. Нині вона представить роботи, в яких візуалізує власне розуміння поняття материнства та родинної благодаті. Володимир Журавель, незважаючи на те, що зовсім нещодавно закінчив НАОМА, вже встиг заявити про себе як обдарований скульптор, учасник багатьох знакових арт-подій, котрий дивує поціновувачів мистецтва своїми неповторними роботами. Молодого мистця цікавлять творчі експерименти. Ця виставка дасть можливість поєднати різні моделі художнього мислення, де переплелося традиційне й новаторське, родинна творчість і любов — як універсальна категорія.
Давид — «яблуко» розбрату
Уряд Італії оголосив, що статуя Давида є власністю держави, а не належить Флоренції, пише inopressa.ru, посилаючись на The Guardian. До такого висновку після вивчення архівних документів прийшли римські юристи, делеговані для дослідження прем’єр-міністром Сильвіо Берлусконі. Нагадаємо, Мікеланджело закінчив роботу над п’ятиметровою статуєю Давида в 1504 році. Після цього скульптура, встановлена на площі Синьйори біля Старого палацу, стала символом республіки. 1873 року шедевр Мікеланджело перенесли в будівлю Академії витончених мистецтв. Юристи стверджують, що законним спадкоємцем Флорентійської республіки (1115 — 1532 рр.) є не Флоренція, а Італійська держава. Мер Флоренції Маттео Ренці оскаржив висновки римських юристів. «Коли 1871 року Рим став столицею Італії, був випущений указ, згідно з яким Старий палац перейшов у власність Флоренції разом з усім вмістом, у тому числі й зі статуєю Давида», — сказав він. Також Ренці заявив, що римським юристам, очевидно, «нічим зайнятися в серпні». У свою чергу, юристи стверджують, що в згадуваному мером Флоренції указі статуя не фігурувала. Крім того, місто не підтвердило свої права на скульптуру, коли її перенесли в Академію витончених мистецтв. Згідно з існуючими відомостями, щорічна виручка від продажу квитків бажаючих поглянути на статую Давида складає близько восьми мільйонів євро.
Рейтинг високооплачуваних акторів на ТБ
Х’ю Лорі визнали самим високооплачуваним актором в американських багатосерійних телевізійних драмах, пише The Daily Telegraph з посиланням на журнал TV Guide. Гонорар Лорі за зйомки одного епізоду «Доктора Хауса» складає 400 тисяч доларів. На другому місці виявилися зайняті в серіалі «Закон і порядок: Спеціальний корпус» актори Марішка Харгітей і Крістофер Мелоні. Кожен із них отримує за один епізод по 395 тисяч доларів. Третій рядок у рейтингу зайняв Девід Карузо. За зйомки однієї серії «C.S.I.: Маямі» йому платять 375 тисяч доларів. lenta.ru нагадує, що раніше самим високооплачуваним актором в американських телевізійних драмах був Кіфер Сазерленд. За кожен епізод серіалу «24» він отримував понад 420 тисяч доларів. Проте навесні 2010 року, після завершення восьмого сезону, серіал зняли з ефіру. Відзначимо, що за зйомки в комедійних серіалах у США платять більше, ніж за драми. Наприклад, актор Чарлі Шін за один епізод комедії «Дві з половиною людини» отримує по 1,25 мільйона доларів.
Через 34 роки лист дійшов до адресата
Вперше було обнародувано зміст листа, відправленого Джоном Ленноном фольк-виконавцю Стіву Тілстону 1971 року, повідомляє lenta.ru, посилаючись на The Daily Telegraph. Лист був відповіддю на інтерв’ю, яке Тілстон дав музичному журналу ZigZag. Леннон відправив своє послання до редакції видання, і 1971 року воно не дійшло до адресата. Пізніше лист купив північноамериканський колекціонер. Близько п’яти років тому він зв’язався з Тілстоном і показав йому листа. В результаті, музикант зміг прочитати послання Леннона лише через 34 роки після того, як воно було відправлено. В інтерв’ю ZigZag Тілстон, якому тоді був 21 рік, говорив, що не хотів би розбагатіти. На думку музиканта, достаток негативно позначився би на його здатності писати хороші пісні. У відповідь на це Леннон написав, що «достаток не змінює ваше життя так, як ви передбачаєте». «Різниця лише в тому, що вам більше не доводиться замислюватися про гроші, їжу, дах над головою й тому подібні речі. Все інше — емоції, стосунки залишаються тими самими», — говориться в листі Джона. Вдова музиканта Йоко Оно підтвердила, що пам’ятає, як Леннон писав лист. «Для Джона лист був особливим — адже він писав своєму колезі-музикантові. Тому доклав зусиль, щоб він не нагадував проповідь», — розповіла вона.