Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Коротко / КУЛЬТУРА

10 квітня, 2008 - 00:00

Хіп-хоп «Емма»

Компанія Screen Gems, підрозділ Sony Pictures Entertainment, планує зняти хіп-хоп мюзикл, у основу якого буде покладено роман «Емма» («Emma», 1816) Джейн Остін, повідомляє lenta.ru. Дія в картині відбуватиметься в сучасній середній школі, а головними героями фільму стануть зведені брат і сестра. У стрічці буде виконано щонайменше 15 пісень і танцювальних номерів. Варто зауважити, що книга Остін також лягла в основу фільму «Бовдур» («Clueless», 1995). Роль дівчинки- підлітка з Беверлі-Гіллз у цій стрічці зробила популярною актрису Алісію Сільверстоун.

«Валькірія» переноситься

Військова драма Брайана Сінгера «Valkyrie» («Валькірія») з Томом Крузом у головній ролі вийде на екрани 13 лютого 2009 року, а не 3 жовтня 2008-го, як очікувалося раніше. Агентство Reuters нагадує, що прем’єру цієї вельми очікуваної картини компанії MGM і United Artists, котра належить Крузу, переносять не вперше: на початку роботи над проектом реліз фільму намічався на 4 липня 2008 року. «Валькірія» — фільм про історію замаху групи високопоставлених офіцерів вермахту на Адольфа Гитлера в липні 1944 року. Тому Круз грає у фільмі ватажка змовників — полковника Клауса фон Штауффенберга. У картині також зайняті Кеннет Брана, Том Уїлкінсон, Крістіан Беркель та інші актори.

«Срібні тіні»

У галереї «Мистець» відкрилася персональна виставка Ольги Гребенюк. Вона назвала її «Срібні тіні». Передусім це назва однієї з робіт. Але, можливо, йдеться й про інші «тіні» — численні й різноманітні стилістичні алюзії, спогади й натяки в картинах молодої київської художниці. Амплітуда цих «тіней» величезна — від стародавнього Єгипту до модерну. Картини Ольги Гребенюк — суворі, мало не аскетичні за колоритом, мелодійно-плавні за композицією, сповнені майже медитативних тиші й спокою. Їх населяють безмовні, задумливі, сумні героїні, бездоганно вписані у вишукані декорації «Саду каменів», «Золотого будинку» або «Сутінків». Їхні супутники — квіти («Флора»), фрукти («Дівчина з гранатами», «Вишні»), іноді яке-небудь звірятко («Бірма»); тільки один раз це дійсно супутник («Король і королева»). Але — що особливо дивно — пізнаваність і виразність світу київської художниці, його цілісність зберігаються й у скромних, на перший погляд суто декоративних композиціях («Квітка», «Іриси», «Тюльпани»), повідомляє Оксана ЛАМОНОВА.

Газета: 
Рубрика: