«Зірки» у диснеївських персонажах
У березні журнали Vanity Fair, Vogue, W, GQ, Conde Nast Traveller, Cookie і The New Yorker опублікують фотографії, зроблені уславленою жінкою-фотографом сучасності Енні Лейбовіц для рекламної кампанії кіностудії Disney. У цій роботі брали участь зірки кіно, музики та спорту, такі як актриса Скарлетт Йоханссон, співачка Бейонс Ноулз і футболіст Девід Бекхем.
Голівудська зірка Скарлетт Йоханссон, яку 2006 року журнали Esquire і FHM назвали найсексуальнішою жінкою у світі, зіграла в рекламі роль Попелюшки, співачка Бейонс Ноулз — роль Аліси у Країні чудес, а прославлений футболіст Девід Бекхем — роль принца, рятівника Сплячої Красуні. Як повідомляє News.ru Israel, зйомки відбувалися на озері, розташованому неподалік від столиці Іспанії — Мадрида. Усього планується створити 12 фоторобіт, можливо, пізніше на їхній основі буде випущено календар. Відомо, що крім згаданих вище казкових героїв «зірки» гратимуть Білосніжку, Русалочку, Пітера Пена й інших «диснеївських» персонажів.
Енні Лейбовіц називають найвідомішою й найуспішнішою жінкою- фотографом сучасності. Її роботи прикрашають обкладинки журналів Vogue, Vanity Fair, New Yorker і Rolling Stone, їй позували оголеними Джон Леннон і Бетті Мідлер, Вупі Голдберг і Демі Мур, Стінг і Дівайн.
Нагадаємо, минулого року Енні Лейбовіц зняла оголеними Скарлетт Йоханссон і Кіру Найтлі для обкладинки щорічного голівудського випуску журналу Vanity Fair. Компанію знаменитим актрисам склав Том Форд, художній директор журналу — щоправда, він знявся у костюмі, знявши лише краватку та розстібнувши комір сорочки. Лейбовіц вдалося зняти й Анджеліну Джолі, яка позувала оголеною у воді.
Книга фотографій «Women», створена Енні Лейбовіц у співавторстві із Сюзанною Зонтаг, перше видання якої відбулося більше шести років тому, до цього дня в Америці вважається бестселером. Її фотоантологія «American Music» досі збирає захоплені відгуки критиків.
Запроваджувати чи ні дрес-код у театрах?
У Італії розгорнулася дискусія з цього приводу. Вона викликана тим, що з цього сезону знаменитий міланський музичний театр La Scala вирішив друкувати на зворотній стороні квитків італійською й англійською мовами правила коректної поведінки під час вистав, а також правила дрес-коду: фрак — на прем’єри, піджак і краватка — на всі вистави, для жінок — «вбрання, які відповідають театральному декору». Керівництво театру обіцяє у майбутньому здійснювати контроль. Як зазначають представники театру, нікого не проганятимуть, але наполегливо пропонуватимуть дотримуватися правил, повідомляє італійська газета La Repubblica.
Ця ініціатива викликала дискусії та внесла розкол серед артистів і публіки: деякі підтримують лінію директора театру Стефана Лісснера, заявляючи, що La Scala є історичним закладом культури, гідним поваги, інші побоюються, що пропозиція приходити у «формі» може ще більше віддалити широку публіку від опери та класичної музики. «Я згодний, це чудово, що в такому історичному місці, як La Scala, глядачі матимуть вигляд — я не кажу «шанобливий», але — відповідний», — розмірковує головний диригент оркестру Ріккардо Шайї. До його думки варто прислухатися, оскільки він працював у Лондоні й Амстердамі, де публіка вельми часто приходить на вистави у повсякденному одязі. «У Нідерландах скоро приходитимуть у трусах, — говорить диригент, — але в La Scala — ні, її традиції вимагають іншого ставлення», — інформує InoPressa.ru. На думку композитора Фабіо Ваккі, «невихованість публіки — це величезний океан, де присутня манера вдягатися у псевдокежуал, коли подібні вбрання коштують утричі дорожче звичайного одягу, де лунають дзвінки мобільних телефонів, звучать оплески в ході виконання симфоній, де ляскають дверима. Рішення La Scala — це передовий заклик проти конформізму, який поширюється», тому що відвідувати театр у джинсах і майці — «це вияв неповаги», резюмує композитор. Ініціативу театру підтримав і Вітторіо Сгарбі, який опікується питаннями культури у міській раді Мілану: «Варто примушувати туристів одягатися відповідним чином, коли вони відвідують визначні пам’ятки культури, це стосується і театрів». Менш жорсткої позиції дотримується керівник слідчого управління Італійської футбольної федерації Франческо Саверіо Борреллі, прихильник La Scala. «Рішення про суворе дотримання дрес-коду видається мені винятковою мірою, — говорить він. — Звичайно ж, ніхто не прийде до церкви у купальному костюмі, тому цілком справедливо закликати людей не приходити на спектаклі у сандалях і сорочці без краватки. Стежити за цим потрібно. Але внаслідок цього театри можуть перетворитися на оплоти традиціоналізму, які не відвідуватиме широка публіка». «Поганий знак, — стверджує лауреат Нобелівської премії Даріо Фо (італійський письменник і драматург). — Це людина створює одяг, стиль, а не навпаки. Думаю, що La Scala вважатиме за краще мати схожих один на одного глядачів, ще краще — представників одного рангу. Це форма дискримінації». Молодий диригент Антонелло Манакорда, колишній скрипаль, вихованець Аббадо, настроєний найбільш критично: «Мені просто смішно: що означає влаштовувати контроль? Я згодний щодо питання елегантності, яка ще нікому не шкодила, як і краса. Але чому її потрібно ототожнювати із піджаком і краваткою? А якщо хочуть залучити до театру молодь, то «рамки» в одязі можуть їх відвадити від театру». У нашій країні дрес-код також намагаються впровадити у життя. Наприклад, смокінг і вечірні плаття є обов’язковою умовою на Новорічному балу в Національній опері України.
«Дуже епічне кіно»
У американському прокаті змінився лідер. Як повідомляється на сайті Boxofficemojo.com, перше місце посіла комедія «Дуже епічне кіно» кінокомпанії 20th Century Fox’s, яка висміює головні голівудські блокбастери останніх років. Її касові збори у вихідні становили 19,2 мільйона доларів. Другу сходинку зайняла кримінальна драма Джо Карнахана «Козирні тузи» відповідно з 14,3 мільйонами доларів, інформує lenta.ru. На третій позиції утрималася фантастична комедія «Ніч у музеї», чиї загальні касові збори сягнули вагомих 216 мільйонів доларів.