«Рух у просторі»
Так молода київська художниця Ганна Крюкова назвала свою персональну виставку в галереї «Грифон». Це — процесія елегантних і трохи загадкових героїнь у нетривкому, вишуканому і зворушливо штучному світі, повідомляє Оксана ЛАМОНОВА . Можливо, метою Ганни Крюкової і справді був лише рух. Саме задля передачі руху вона мобілізувала всі свої сили — лінію, одночасно гнучку, ламку, сріблясту, і в той же час колорит, що переливається всіма барвами, навіть сюжети — елементарні і такі, що налаштовують на написання есе, а передусім — романтичні, «красиві» («Біля гобелена», «Натюрморт із гранатом»). Навіть сама манера її живопису — олія, перетворена скоріше на оксамитову пастель, що тане, — стає ще одним засобом для досягнення високої мети (це особливо помітно в пейзажах «Білий день», «Кримський пейзаж»). Невже все-таки лише «рух у просторі», а мелодія, що виникає в кожній із картин і у всій виставці (яка настільки цілісна, що, здається, складається з єдиного циклу) — то непередбачений наслідок або й зовсім помилка?
«Особливості національної політики» в стилі марення
У грудні на екрани Росії має вийти продовження серіалу Олександра Рогожкіна — «Особливості національної політики». Щоправда, в цьому випадку він є лише автором сценарію, а от знімати фільм творець попередніх «Особливостей...» довірив режисеру Дмитру Месхієву, який не приховує, що знімав у стилі марення. І, дійсно, який ще жанр найбільш адекватний політичним колізіям, що відбуваються на просторах СНД. Мова в картині йде про передвиборну кампанію в місті N. Головний кандидат — генерал Іволгін. Добре відомі глядачам Кузьмович, Семенов і слідчий Соловейчик всіляко його підтримують. А передвиборна кампанія володіє всіма властивими їй аксесуарами, починаючи зі зйомок компромату і закінчуючи горезвісною коробкою з баксами. У фільмі задіяно тридцять шість акторів, включаючи як відомих за «Рибалкою» та «Полюванням» — Олексія Булдакова, Віктора Бичкова і Семена Стугачева, — так і нових в особі Ніни Усатової, яка грає бабу-агента 007.
Інф. «Дня».
«Ню» в грудні
На Хрещатику в галереї фонду «Духовна спадщина» розгорнуто абсолютно весняно-літню експозицію картин і скульптур з короткою, як зітхання, й хвилюючою, як таємниця, назвою «Ню». Після безжалісно зимового листопада приємно опинитися в затишних залах-апартаментах галереї, де панує її величність Жінка в своїй первозданній наготі. Близько шести десятків творів авторів, наших сучасників, являють очам відвідувачів виставки нескінченно красиву й ще незбагненнішу в своїй суті, але для кожного творця єдино свою жінку. Звісно, асоціативна пам'ять послужливо підказує, що фігури й пози всіх цих натур, які лежать, біжать, купаються або просто сплять біля дзеркал, або сидять біля вікон, уже були так або інакше зображені в роботах великих майстрів, таких як Модільяні, Пікассо, Веласкес, Гойя, Дега... Однак серед виставлених робіт кожний відвідувач знайде свого художника, манера якого йому подобається більше за інших, повідомляє Леонід ТЕЛЕНКОВ, «День».
Історія життя Марлен Дітріх
Мюнхенський режисер Йозеф Вільсмаєр розпочав роботу над новим біографічним фільмом, матеріалом до якого стала історія життя Марлен Дітріх, повідомляє Наталка СНЯДАНКО . Стрічку планується запустити в кінопрокат у 2000 році. Головну роль зіграє відома німецька акторка Катя Флінт. «Це просто грандіозний матеріал, —стверджує режисер. — У її житті багато цікавого. Наприклад, як вона у 1975 році у Нью-Йорку впала у концертну яму. Таке траплялося з нею чотири чи п'ять разів, і ніхто не знає, чому. Неординарним було і її оточення: Йозеф фон Штернберг, який її знайшов і допоміг отримати роль у фільмі «Голубий ангел». Чи її чоловік Зібер — дуже оригінальна постать, як, зрештою, і її коханець Карл, чи найближча подруга Тамі, яка завагітніла від чоловіка Марлен, Зібера. Той, у свою чергу, був добре поінформований про всі любовні пригоди Марлен: про Гарі Купера, Моріса Шевальє чи Жана Габена». Бюджет стрічки становить близько 18 мільйонів марок — величезна сума для німецького фільму. Але з меншою сумою не варто було б навіть починати, впевнений режисер. Наприклад, лише одна сукня з перлинами, яка була у Марлен, тепер коштує 40 000 марок. «Ми збирали тканини на костюми по цілому світі. Таких костюмів я ще не бачив у жодному німецькому фільмі. В цьому теж виражається суть Марлен».