Фестиваль Molodiya Festival та мережа кінотеатрів «Планета Кіно» стали ініціаторами конкурсу соціальної реклами «Людина людині». Організатори закликають молодих рекламістів зняти короткі відеоролики про взаємоповагу між людьми в суспільстві.
Конкурс «Людина людині» має на меті нагадати, що за приємне співжиття серед інших відповідальні самі громадяни, а суспільство легко змінюється на краще, коли всі громадяни докладають трохи зусиль, повідомляє i-pro.kiev.ua. Прийом робіт триватиме до 25 травня.
Найкращі ролики соціальної реклами отримають ротацію на великих екранах мережі «Планета Кіно» та розділять призовий фонд розміром 100 000 грн. Найцікавіші, на думку журі, учасники конкурсу отримають сертифікат на навчання в Kyiv Academy of Media Arts (КАМА), річні абонементи в кінотеатри «Планети Кіно» і трансляції у ЗМІ.
Обирати найкращі роботи конкурсу буде міжнародне журі, серед них чеський рекламіст Ян Латал, креативний директор Tabasco в Україні Олександр Смирнов, Павло Вржещ із Banda Agency та інші. «У роботах хочемо бачити конструктив, гумор, нетривіальний підхід та оригінальне бачення теми; професійне виконання та дотримання норм фестивалю — мастхев», — нагадують організатори.