Елтон Джон запропонував прикрити інтернет на п’ять років
Інтернет заважає людям складати хорошу музику, заявив британський поп-музикант і композитор Елтон Джон. Тому краще, міркує артист, щоб його взагалі не було, пише United Press International. На думку співака, всесвітня павутина примусила людей «сидіти вдома й створювати власні (музичні) записи, які іноді хороші, але не сприяють формуванню світогляду артиста».
Елтон Джон запропонував навіть провести «неймовірний експеримент», заборонивши на п’ять років користуватися інтернетом. Це потрібно для того, щоб «побачити, яке мистецтво з’явиться за цей проміжок часу». «Щодо музики, я впевнений, що вона стане набагато цікавішою, ніж зараз, — завірив артист. — У написанні музики я схожий на луддита (прихильники Неда Лудда в Англії, які на початку XIX століття протестували проти технічного прогресу й руйнували станки): я тільки можу складати музику за фортепіано». При цьому 60-річний лауреат премії Grammy додав, що вважає себе «найбільшим технофобом в історії».
Цікаво, що, незважаючи на свій консерватизм щодо композиторського мистецтва, Елтон Джон активно використовує віртуальний простір для просування своєї творчості. Його ювілейний концерт на площі Медісон у Нью-Йорку транслювався інтернетом у режимі on-line. Також співак зізнався, що збірки його музики будуть в оцифрованому вигляді доступні в мережі для скачування. NEWSru.com.
Ісус битиметься з Барбі на полицях супермаркетів
Пластмасова лялька Ісуса заввишки один фут, що цитує Біблію, і трьохдюймова лялька пророка Данила готуються вступити в бій з Барбі та Братц у магазинах іграшок по всій Америці.
Найбільша мережа магазинів роздрібної торгівлі Wal-Mart оголосила, що наприкінці цього місяця розпочне продавати в 425 із 3376 своїх магазинів іграшки, яких надихнула релігія, щоб перевірити, чи спроможні такі герої, як біблійний воїн Самсон, змагатися з популярністю таких героїв-«суперменів», як Людина-павук.
Цей крок — перший для торгової мережі, яка раніше вже виставляла товари релігійної тематики, включаючи писально-паперові матеріали і книги, але іграшки — жодного разу. Прес-секретар Wal-Mart заявив, що «іграшки, які збагачують в релігійному відношенні» і виготовлені каліфорнійською компанією One2believe, продаватимуться переважно на Середньому Заході і на Півдні, релігійних твердинях країни.
Девід Соча, глава One2Believe, назвав ляльок, що випускає його компанія «справжніми супергероями, в яких можуть вірити діти» і частиною «битви за полиці з іграшками», яка пропонує батькам альтернативу звичайним лялькам і іграшкам з сексуальним підтекстом або таким, що асоціюється з насильством. «Я гадаю, ми маємо прославляти добро, а не зло, і більшість батьків хотіли б мати альтернативу тому, що їм пропонують. Ось на що ми націлені, і, я вважаю, перед нами відкритий дуже великий ринок».
Компанія сподівається, що зможе зіграти на почутті невдоволення неадекватністю іграшок, таких як ляльки Братц в міні-спідницях. На початку цього року Американська психологічна асоціація назвала їх такими, що «викликають тривогу», оскільки вони слугують «втіленням дорослої сексуальності». За словами Соча, не тільки батьки-християни віддали перевагу тому, щоб їх діти грали з Голіафами, Мойсеями, Маріями і Ноями замість героїв коміксів або розмальованих ляльок. «Ми були приємно здивовані тим, що навіть люди поміркованої релігійності і атеїсти вважають такі іграшки способом познайомити дітей з гарними історіями, з релігійним аспектом або без нього».
Лялька Ісуса — це бестселер, додав Соча, за яким йдуть Мойсей і Марія. Ці іграшки засновані на біблійних історіях. Крім пророка Данила, в комплекті з яким йде лев і «яма» (його ціна — близько 4 фунтів), тут є також 12-дюймові ляльки Петра і Павла, які при натисканні кнопки вимовляють цитати з Біблії. Вони коштують близько 10 фунтів. Багато іграшок йдуть в комплекті з книжкою, яка розповідає історію персонажа.
Дії Wal-Mart узгоджуються з тенденцією, що набирає силу — підприємства намагаються ступити на багатомільйонний ринок релігійних і орієнтованих на родину товарів, популярних в тому сегменті Америки, який перетворив фільм Мела Гiбсона «Страсті Христа» на золоту жилу, що принесла 185 млн. фунтів.
Еллен Джонсон, президент атеїстичної організації American Atheists, заявила канадській газеті National Post: «Особисто я не вважаю, що ці іграшки добре купуватимуться. Ніхто, по суті, Ісусом і не цікавиться. Діти вже точно». NEWSru.com. InoPressa.ru. Daily-Telegrapfi.