В експозиції представлені картини швейцарця Віллі Л’Еплаттеньє, який давно живе в Іспанії. Сьогодні майстрові виповнилося 60 років. Він обожнює Іспанію. Це відчувається з першого ж погляду на його полотна. Почерк майстра вирізняється виразною грою контрастів і кольору, завжди щедрого, теплого, насиченого. Всі образи дані неначе через конфлікт площин і перетинів. Відчувається повага художника до творчості Пікассо та суто андалузька яскравість і терпкість. Засвідчує це, зокрема, алюзія на «Меніни», створена Л’Еплаттеньє. Як відомо, Пікассо свого часу теж написав цілу серію полотен, по-своєму інтерпретуючи і канонізуючи образ інфанта Маргарити, увічнений Веласкесом. На картинах Віллі раз у раз помічаєш зворушливі «привіти» з милої його серцю Іспанії — гітари, контури Альгамбри. Експозиція змонтована дуже вдало: 20 робіт різного формату, які легко оглянути за один раз. Ці картини дають заряд позитивної енергії. До речі, серед полотен є й одна спільна робота Віллі з двома київськими художниками.
Часто майстер змальовує музичні інструменти, нотні знаки. Можна навіть сказати, що музичний мотив домінує над «людським». Так, у роботах «Арлекін і його гітара» та «Скрипка» не особи, і саме музичні інструменти виступають головними «персонажами», і вони показані на першому плані.
Л’Еплаттеньє — продовжувач династії художників, його роботи зберігаються в музеях, галереях і приватних колекціях восьми країн. Дід Віллі був учителем знаменитого швейцарського архітектора Ле Корбюзьє. Цікаво, що на виставці представлено декілька робіт, на яких можна помітити слова, написані (намальовані) російською та українською мовами.
У коментарі «Дню» Віллі сказав: «Бачте, це традиція. Навіть Пікассо часто зображав на своїх полотнах букви та слова, частенько — саме російські. Я вирішив наслідувати цю традицію. До того ж, не забувайте, що дружини Пікассо і Далечіні були росіянками». Тут залишається додати, що дружина Віллі... українка! А більшість робіт, представлених на виставці, були ним створені в Києві. Таким чином, галереї вдалося уникнути надмірних витрат, пов’язаних із транспортуванням картин із Західної Європи. Рік тому Наталя (дружина художника) налагодила контакти з керівництвом галереї «Триптих АРТ». Це і стало основою їхніх партнерських взаємин. У найближчому майбутньому «Триптих АРТ» здійснить ще один спільний проект із цим художником, але вже в Іспанії.
Роботи майстра в Києві можна побачити до 28 травня.