Концерт відбудеться у Національній опері України. Другу симфонію Густава Малера, яка написана у 1887—1894рр., ще називають «Симфонією Воскресіння», яка навіяна маестро духовною піснею Фрідріха Готлиба Клопштока «Ти воскреснеш». Цей текст можна почути у фіналі симфонії. Першу частину композитор спочатку хотів опублікувати під назвою «Тризна» як самостійну симфонічну поему і лише у 1893—1894 роках оформляється остаточний задум симфонії з п’яти частин. «Я назвав першу частину «Тризна», в ній я ховаю героя моєї першої симфонії («Титан») і водночас ця частина — це питання: навіщо ти жив? Чому ти страждав?» — писав Малер про свій твір.
Музикознавці підкреслюють, що творчість видатного маестро стала своєрідним мостом між пізнім австро-німецьким романтизмом XIX ст. та модернізмом початку XX ст., і мала великий вплив на багатьох композиторів, зокрема на таких різних, як представники «нової віденської школи», з одного боку, Дмитро Шостакович і Бенджамін Бріттен — з іншого. У цьому творі Малер уперше розкрив у своїй музиці трагічну колізію неминучості смерті, яка ставить під сумнів сам сенс людського буття...
Симфонія № 2 прозвучить у виконанні Симфонічного оркестру та хору Національної опери України. Солісти: Анжеліна Швачка (мецо-сопрано) і Ксенія Бахрітдінова (сопрано), диригент — Микола Дядюра, хормейстер — Богдан Пліш.
— Наш вечір ми присвячуємо героям Революції Гідності, які загинули на Майдані у криваві лютневі дні 2014 року, — розказав «Дню» головний диригент Національної опери України Микола ДЯДЮРА. — Тема Другої симфонії — «Воскресіння» — є шедевром світової музики. Це величний твір Малера де у фіналі є такі слова: «Я помру, щоб жити...»! Власне ця ідея симфонії найбільше підходить, аби виконувати до цієї сумної дати... У вересні минулого року вперше представили цей твір у театрі (солістами були Ксенія Бахрітдінова і Зоряна Кушплер), а нині замість Зоряни виступить наша прекрасна співачка Анжеліна Швачка.
Складність виконання Другої симфонії у тому, що тут підіймається глобальна тема житті та смерті, це масштабний твір (більше 80 хвилин у п’яти частинах) і з дуже складною партитурою. У цьому творі композитор задіяв усі можливості симфонічного оркестру, які були на той час, а також хору та солістів. Оркестровка дуже різноманітна, а також є технічні складнощі для музикантів і співаків. Узагалі не кожен оркестр зможе виконати цю симфонію, але у нашому театрі є потужний творчий потенціал. Ми ставимо високі цілі і намагаємося їх виконувати.