Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«1+1»: а також у галузі дизайну...

25 червня, 1999 - 00:00

У Сан-Франциско (США) відбулася щорічна конференція Міжнародних асоціацій Prоmax and BDA — асоціацій, що об'єднують професіоналів усього світу, котрі працюють у царині телевізійного дизайну й promotion. У роботі конференції взяли участь майже п'ять тисяч делегатів.

Як завжди основною подією став конкурс робіт, представлених компаніями-учасницями. Із телекомпаній СНД та Східної Європи до фіналу конкурсу вийшов тільки український канал «1+1», що його представляли арт-директор «1+1» Ольга Захарова, керівник prоmotion-департаменту Юрій Макаров, головний режисер каналу Андрій Дончик.

У номінації «Неновинне промо. Виробництво на студії. Хронометраж понад 10 секунд. Ринок №1» канал «1+1» був удостоєний срібної нагороди за цикл selfpromotion-роликів «Ти не один». Цей міжрекламний пакет добре знайомий телеглядачам: «Лоуренс Олів'є — Амвросій Бучма», «Олександр Довженко — Федеріко Фелліні», «Микола Амосов — Крістіан Барнард», «Марія Приймаченко — Сальвадор Далі» та інші. Цикл задумано і зроблено на каналі «1+1». Автори ідеї — Олександр Роднянський, Юрій Макаров. Реалізований проект був дизайнерами «1+1» — Ольгою Захаровою, Олександром Корешковим, Сергієм Горобцем.

Серед переможців конкурсу в усіх номінаціях такі лідери світової телевізійної індустрії, як Turner Classic Movies, ProSieben, ShowTime Networks, CNN, NBC, FOX, BBC, MTV.

Марка каналу «1+1» серед найбільших світових телекомпаній — це величезна перемога, цінна ще й тим, що це єдина компанія-переможець із країн СНД та Східної Європи.

Арт-директор каналу «1+1» Ольга Захарова зазначила: «Наша робота була оцінена і як дизайн, і як ідея. Вона виявилася зрозумілою людям, котрі живуть на протилежному боці нашої планети. Окремо відзначали слоган — «Ти не один», — який звернений до емоцій і почуттів кожного глядача. Взагалі серед робіт відзначалися саме ті, які насамперед несли заряд людяності».

Юрій Макаров, що нині посідає пост керівника promotion-служби на каналі «1+1», прокоментував те, що сталося, таким чином: «Деякі великі телеканали замовляють дизайн спеціалізованим дизайнерським компаніям. Звичайно, це коштує дорожче і, ніби, забезпечує більш високий рівень продукції. Наприклад, компанія ГРТ, як відомо, замовила свою графіку в Америці компанії «Novocоm». А канал НТБ виробляє сам. Що краще — сказати складно. Організатори конкурсу BDA поставили виробників у рівні умови.

Класифікація телекомпаній-учасниць відбувається також на ринках, які вони охоплюють. Перша й найбільша категорія, у якій цього року брали участь і ми, — це телеканали з аудиторією понад 10 мільйонів телеглядачів. Разом із нами в одній категорії і в одній номінації були, наприклад, Turner Classic Movies, TBS Supersтation, Showтime Networks.

Абсолютно очевидним є той факт, що технології дизайну в нас і на Заході — речі незрівнянні. Справа навіть не в технологіях, а в бюджетах... Припустимо, «залізо», яке є сьогодні в Україні, — не найдорожче, і його не так багато. У нашій номінації золото здобув канал Turner Classic Movies. Він представляв постановочну роботу, зняту в декораціях на кіноплівку з подальшою обробкою в комп'ютері. Однак, хоч гроші, звичайно, мають дуже велике значення, але не вирішальне. Як виявилося, ціняться й інші речі: фантазія, ідея, професіоналізм».

Газета: 
Рубрика: