Прийшов час пригадати старе, улюблене і музичне. І зробити його новим, хітовим і новорічним. У 1970-і роки актор «Таганки» Веніамін Смєхов написав дотепну музичну казку «Алі-Баба і сорок розбійників», яку компанія «Мелодія» спершу випустила у вигляді платівок, а 1976 року було створено її телеверсію за участю самого автора, акторів Олега Табакова, Армена Джігарханяна, Сергія Юрського і Тетяни Нікітіної. У ніч з 2004 на 2005 рік у ефірі «1+1» знову зазвучать чудові пісні, яким багато років назад підспівували в кожному будинку, — «Алі-Баба і сорок розбійників» повертаються в нових ритмах і з новими обличчями.
В оригінальному римейку з сучасними аранжуваннями, створеному при спонсорській підтримці Nemiroff, звичайно ж, зайнято багато відомих театральних акторів і естрадних виконавців, тому на знімальному майданчикові режисера Віктора Придувалова від кількості «зірок» просто очі розбігалися! Всі, мабуть, пам’ятають хулігана Васєчкіна з улюбленого нами дитячого кінофільму «Пригоди Петрова і Васєчкіна»? Тепер він — Алі-Баба. У новорічному мюзиклі «1+1» Єгор Дружинін поєднує відразу дві ролі — головну і роль хореографа. «Якщо ви пригадаєте мюзикли минулого року, то побачите, що в усіх проектах є два- три актори, які знімаються скрізь, — говорить продюсер Олександр Цекало, — в результаті глядач перестає відрізняти одну програму від іншої. Ми ж хочемо, щоб глядач запам’ятав наших акторів саме за нашим проектом. Тому мені здається, що Єгор — чудовий Алі-Баба. Про це не розповіси, потрібно обов’язково побачити його роботу».
Дмитро Нагієв, який зіграв роль отамана Хасана, признався, що до цього бачив лише щось ледь подібне на телевізійні новорічні мюзикли, тому на цей раз він намагався боротися за протилежний результат. За красою зовнішньої картинки, на його тверде переконання, не повинна втрачатися акторська гра і властивий твору Смєхова гумор. Тому там, де Дмитро з’являвся, весь знімальний майданчик тримався за животи від реготу. У результаті, це виявилося безперечним досвідом для нього самого і величезною школою життя для тих, хто працював разом із ним — для юної Жасмин, груп «Чай вдвоем», «Сливки» і «Премьер-министр».
Ще однією окрасою мюзиклу стала млосна Аліка Смєхова. Її бездоганний східний профіль дуже точно вписався до атмосфери персидської легенди. Та і хто ж, як не дочка творця казки про «Алі-Бабу і сорок розбійників», краще за всіх може донести до глядача її ідею — адже вона була безпосереднім свідком її народження.
Наймудрішим і статечним героєм на майданчику був, безсумнівно, оповідач, він же чоботар Мустафа, він же Борис Хвошнянський. Актор поскаржився, що звик виконувати характерні ролі, тому при будь-якій можливості намагався різноманітити свою гру чимось смішним і несподіваним. А взагалі зйомками він залишився задоволений. Тим більше, що в глибокому психологізмі його роль особливо не мала потреби, та й партнерських сцен у нього було небагато. А діти, які з ним знімалися, так його полюбили, що під кінець зйомок зовсім замучили статечного Мустафу. Вони по сто разів на день прохали його розповісти казку про Алі-Бабу.
Взагалі, зйомки мюзиклу в Ханському палаці (Крим) проходили дуже тихо і досить спокійно. Поки на майданчику не з’явився Боря Мойсеєв. Роль у нього була невеличка — ворожка-провісниця на східному базарі. Але якщо цього не знати, то можна було подумати, що це найголовніший персонаж у всій казці.
Серед величезної кількості костюмів, яких нараховувалося понад двісті, кілограмів різних прикрас і розкішних персидських декорацій, найскромнішим виглядав хитрий розбійницький підлабузник Сулейман у виконанні Віктора Андрієнка. Свій зовнішній образ він вигадав виключно сам. Йому пропонували посвітити в кадрі дорогими перснями і всякими дрібничками, але він навідріз відмовився від цього. Віктор знайшов десь незрозумілі шаровари явно не свого розміру, закріпив обручем на голові якусь ганчірочку і обмотав собі пальці бинтом. Навіщо він зробив останнє, незрозуміло було навіть режисеру. Так що Схід — не найбільш загадкова частина суходолу. Ми також багато що можемо!