«Раніше у людей було маленьке оточення. Були три дівчини, на яких ви могли одружуватися, і три роботи, які ви могли отримати. У людей було замало вибору і тому було мало жалю. Зараз є міста, є університети, багато людей, на яких ви можете одружуватися, багато робіт і сотні людей, яких ви можете додати в друзі на Facebook. Люди пригнічені цією різноманітністю вибору. Вони мають зрозуміти, як впоратися з вибором. Це психологічна проблема.
Що наступне [у розвитку інтернету]? Я гадаю, щось пов’язане з обробкою великої кількості даних і структуризації даних, як Google Questions. Друге — це те, що пов’язане зі здоров’ям і мотивуванням людей. І третє — ідентифікація. Кожен предмет, наприклад, цей стілець або автобус матиме свій особливий номер. Завдяки цьому світ стане неймовірно ефективним».
Із лекції Естер Дайсон, американського підприємця та інвестора, члена ради директорів «Яндекса», члена наглядової ради Livejournal.