Приватне життя відомих людей зовсім не належить до улюблених тем читачів газет, як цього можна було б чекати. Воно цікавить тільки 4% читачів. Ще меншою популярністю користуються такі теми, як «Комп’ютери, Інтернет», «Наука», «Гороскопи» (по 2%). А «Еротика» з «Наркоманією» і зовсім пасуть задніх — кожна з них цікавить лише 1% читачів газет (можливо, позначається перенасичення подібним чтивом. — Авт. ). А ось серед тих тем, якими найбільше цікавляться, виявилися «Охорона здоров’я» (30%), а також новини — місцеві (21%), міжнародні та національні (по 19%). Принаймні, про це свідчать результати дослідження читацької аудиторії газет України. Дослідження провели компанії «UMG» і «Taylor Nelson Sofres Ukraine» на замовлення Української асоціації видавців періодичної преси і за підтримки Інституту відкритого суспільства (Будапешт). У ході дослідження, зокрема, опитали 2500 людей віком старше 18 років у 49 містах, 68 селах та 23 селищах міського типу. Таким чином, йдеться про своєрідний портрет читача періодики з регіонів.
Дослідження показало, що нарівні з національними телеканалами місцеві, а також національні газети та журнали є основними джерелами інформації для отримання новин (71, 51 і 37% відповідно). Щоправда, стосовно розриву між місцевою і національною періодикою, трохи не зрозуміло, чи можна екстраполювати результати дослідження, проведеного в регіонах, на розстановку сил у Києві: неважко передбачити, що багато жителів столиці загальнонаціональні газети і журнали можуть сприймати як місцеві.
Щодня чи кілька разів на тиждень, згідно з дослідженням, періодику читає 54% населення, а хоч би раз на тиждень — 88%. І тільки 6% населення взагалі не читають газети і журнали або читають рідше, ніж раз на півроку (через дві причини — або дорого, або отримують інформацію з інших джерел). Найпоширенішi причини читання — бажання дізнатися про новини (75%), корисну інформацію (72%) чи читання для розваги (36%). Один номер видання читають у середньому 2,7 людини (ні з ким не діляться «радістю своєю» тільки 16% респондентів). Улюблений день для читання газет — субота (42% опитаних), неулюблений — понеділок (17%). І, мабуть, найвтішливiша інформація для журналістів і видавців: зі слів президента УАВПП Михайла Вейсберга, апокаліпсичні прогнози щодо зниження показників читання газет не підтвердилися. На запитання вiдносно планів читання тільки 10% опитаних відповіли, що наступного року мають намір читати менше газет і журналів, 14% мають намір читати більше, а 64% — стільки ж.