Більшість телеканалів поки що не визначилися з датою початку нового сезону. Першими відкриють карти «Інтер» і ICTV: обидва канали обрали для старту День незалежності — 24 серпня. Проте ICTV ще може перенести терміни. Інші канали відмовляються розкривати свої плани, посилаючись на те, що рішення про дату старту сезону ще не прийняте, або тримають її у секреті.
Телеканал НТН збирається затвердити дату офіційного старту нового сезону на поточному тижні. «Точна дата не затверджена», — повідомив www.vsetv.com начальник відділу зв’язків із громадськістю та ЗМІ телеканалу НТН Єгор Домбровський. Рекламна кампанія нового сезону на НТН запланована на початок вересня. «Це буде, більшою мірою, промоутерство загальних лінійок у пресі та радіо. Зовнішньої реклами буде мало», — говорить Єгор.
На «Новому каналі» озвучувати передбачувані терміни початку сезону також не стали. За словами директора з маркетингу ЗАТ «Новий канал» Максима Дибенка, рекламна кампанія «Нового» стартує наприкінці серпня. «Орієнтовно, реклама триватиме два місяці, включаючи зовнішню рекламу в десяти найбільших містах України. Із видань будуть задіяні практично всі тиражні», — сказав він.
Телеканали «Студія 1+1» і СТБ поки утримуються від яких-небудь коментарів. На телеканалі «Україна» також зберігають таємницю, зазначивши лише, що рекламна кампанія нового сезону буде проведена у вересні. А «5 канал» і зовсім переніс початок сезону на жовтень. Під час виборчої кампанії нові програми в його ефірі не з’являтимуться — «П’ятий» зробить ставку на політичні ток- шоу та теледебати.
Тим часом «Інтер» 4 серпня почав рекламну кампанію на білбордах і троллах, «засвітивши» новий логотип («День», №134). Із понеділка, 13 серпня, стартувала промо-кампанія каналу й у друкованих ЗМІ, що підтвердили, нарешті, чутки про те, що нове політичне ток- шоу Савіка Шустера називатиметься «Свобода». А ICTV для залучення уваги на початок третього сезону «Свободи слова» з новим ведучим Андрієм Куликовим уже залучив до справи всі медіа-носії: зовнішню рекламу, інтернет-ЗМІ, десять радіостанцій і десять щоденних газет — ділових і спільного інтересу, а також ділові та розважальні тижневики. Участь у цій масштабній кампанії беруть «холдингові» телеканали «Новий» і СТБ, у ефірі яких також демонструються рекламні ролики програми.
У найбільших медіа агентствах повідомили, що поки що не отримували сіток каналів — навіть від «Інтера» й ICTV, які відкривають сезон, тому до планування клієнтів ще не приступили. На думку експертів, канали не поспішають називати точний час виходу нових програм, щоб передбачити дії конкурентів і мати можливість скоректувати свої плани. «Це нормальна практика, — говорить відомий медіа-менеджер, голова правління ЗАТ «Одеська кіностудія» Олександр Ткаченко. — Канали до останнього намагаються визначитися з продуктом, який у них виходитиме в новому сезоні, й чекають, що ж будуть робити конкуренти. І лише ті, хто впевнений у собі, — в цьому випадку — «Інтер», — готові без страху, показувати його рекламодавцям». Із ним згодний директор компанії ADVantage Павло Таяновський: «Ще жодного разу не було видно якогось глобального стратегічного планування в ухваленні рішень на телеканалах. У мене така підозра, що, як завжди, десь щось не встигли, щось недоутрясли. Усі намагаються передбачити, що робитиме конкурент і в якому порядку, щоб потім якось скоректувати свої плани. І тому виходить, як у велосипедній гонці, коли кожний пропускає іншого вперед».