Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Смак брендів — колишній

8 вересня, 2000 - 00:00


Ми продовжуємо знайомити читачів «Дня» з планами вітчизняних каналів на новий телесезон. Минулої п’ятниці на запитання «Дня», нагадаємо, відповіли перші особи «Інтеру» та ICTV. Сьогодні — відомості від Нового каналу та СТБ. Чи відбудуться якісь кардинальні зміни на вашому телеканалі у новому сезоні: у концепції мовлення, в журналістській команді, у форматі іміджевих передач каналу тощо? Чим має стати наступний сезон з точки зору розвитку каналу? Основні завдання, пріоритети.Що таке у вашому розумінні «бренд» з точки зору інтересів каналу?

Олександр БРИКАЙЛО, виконавчий директор Нового каналу:

— У новому сезоні наших глядачів чекає багато нового. По-перше, щоденні нічні програми найрізноманітніших жанрів. Це і «Таємний світ» Олексія Зотікова, і «Обличчя світу», «Живий звук» та низка інших. Багато уваги в новому сезоні ми виділили дитячому блоку. Програм і фільмів для дітей у нас буде помітно більше, ніж у інших каналів, і тільки найкращих. Зi спортивних програм варто виокремити висвітлення Олімпіади і трансляцію англійської футбольної Прем’єр-Ліги. Незмінним залишиться кінопоказ Нового каналу — поєднання старих добрих радянських фільмів із сучасними блокбастерами у прайм-тайм.

Концепція наших найпопулярніших програм залишиться незмінною. Певна річ, і «Репортер», і «Підйом», і «Тетянин полудень» вийдуть в оновленому варіанті, але їхній формат залишиться незмінним, оскільки він припав до душі глядачам. Це як відомі марки напоїв: може змінитися форма пляшки, але смак збережеться колишнім.

У жовтні Новий канал почне мовлення через супутник. З цим ми пов’язуємо збільшення нашої аудиторії. Вже нині, за даними компанії AGB, Новий канал посідає третє місце за увагою глядачів з-поміж українських каналів. Ми прагнемо, щоб усі наші програми мали своє яскраве й виразне обличчя.

Одним словом, у Нового каналу попереду динамічний розвиток, але головне — він збереже вийнятково позитивний погляд на світ.

Гліб КОРНІЛОВ, віце-президент з розвитку телеканалу СТБ:

1. У 2000 році концепція мовлення СТБ винайшла формулу «Новини + кіно + спорт + музика», і змінювати ми її не плануємо. СТБ — один із небагатьох каналів, де передачі становлять собою розгалужену систему, а не лише прокладку між фільмами та серіалами. У нас чотири цілковито різних за тематикою та форматом щоденні випуски новин: «Вікна. Новини», «Вікна», «Вікна. Столиця», «Вікна. Опівночі», і канал розпочав підготовку п’ятого випуску. Тиждень завершують два аналітичних тижневики — «Бізнес-студія» і «Вікна у світ». «Вікна. Спорт» буде реформовано, готуються до запуску дві щотижневі програми дискусійно-аналітичного профілю. Низку програм ми запустили, не дочекавшись нового сезону, ще наприкінці весни — «Вікна. Опівночі», «Вікна. Столиця», «Нічна драматургія» та «Автостиль». Після літньої обкатки той же «Автостиль» тепер не соромно пропонувати глядачам і рекламодавцям. Про деякі зміни складу ведучих і журналістів ваша газета вже писала. Замість Олени Фроляк на основний випуск повернеться Олександр Радченко. У плані поповнення команди СТБ практикуватиметься як залучення уже сформованих професіоналів, так і вирощування їх із власних молодих кадрів. Що ж до спорту, то тут СТБ у цьому році міцно утримує друге місце після УТ-1. Після «проривного» для каналу ЄВРО–2000 глядачів чекають щоденні новини Олімпіади у годинному форматі, а з 1 жовтня по неділях — регулярні трансляції найкращих матчів італійського чемпіонату з футболу за участю «Мілана» та Андрія Шевченка.

Кінопоказ стане структурованішим, причому вже з вересня. Так, за підтримки радіо «Європа-плюс» та «Столичних новин», запускається дві рубрики: «Європейська комедія» по п’ятницях і «Європейська класика» в суботу на ніч. До речі, остання рубрика відкривається 9 вересня славнозвісною кінотрилогією Кшиштофа Кесльовського «Три кольори». За підтримки «Нашого радіо» і «Комсомольської правди» у суботу та неділю з’явиться рубрика «Наше кіно» з найкращими радянськими та пострадянськими кінохітами, насамперед із «золотої колекції» «Мосфільму». Своє фіксоване, пам’ятне для глядача місце у програмі передач посядуть фантастика, трилери та інші жанри. А післяобідній ефір стабільно заповнюватиметься музичними програмами BIZ-TV. Все це разом і становитиме унікальну торговельну пропозицію під назвою СТБ.

2. Основні завдання СТБ у новому сезоні такі:

а) якісне поліпшення всіх напрямків мовлення, створення з кожного напряму повноцінного бренду;

б) прорив всіма засобами до тих глядачів, які ще не бачили оновленого СТБ;

в) певне омолодження аудиторії каналу.

3. Бренд — це унікальна торгова пропозиція, причому це не тільки і не стільки сам товар чи послуга, скільки образ, сформований як засобами реклами та промоушн, так і самим досвідом споживання у цільових груп споживачів. Що ж до телебачення, то тут можна виділити три рівні брендів. Бренд першого рівня — це телеканал у цілому. Бренди другого рівня — це основні напрямки мовлення. Такими для СТБ є «Вікна» (новини) та BIZ-TV (молодіжна музика). Спорт і кіно на СТБ, попри їхнє провідне значення, ще необхідно до кінця року довести до рівня оригінальних брендів. Ну, а бренди третього рівня — це окремі передачі або рубрики в кінопоказі та спорті. Відповідно, бренд усього каналу складається з набору більш-менш поєднуваних брендів другого рівня, об’єднаних адекватною сіткою мовлення, загальною промо- кампанією і витриманою в єдиному стилі комп’ютерною графікою.

Газета: 
Рубрика: