У вівторок в одному з київських концерт- холів урочисто, але без надмірного пафосу відсвяткував своє 14-річчя телеканал ТЕТ. Як справедливо зауважив ведучий вечора DJ Паша, для України 14 років у бізнесі — це взагалі щось схоже на фантастику. Проте факт залишається фактом — одному з перших в Україні приватних телеканалів дійсно «стукнуло» 14. Що дало привід гостям вечора пограти словами щодо труднощів підліткового періоду, й водночас сказати про необхідність і в майбутньому зберігати властиві цьому віку легкість і «драйв».
Першим, як і заведено, слово надали керівнику телеканалу. Голова правління телекомпанії ТЕТ Григорій Тичина нагадав присутнім історію виникнення й розвитку каналу, розділивши її на три етапи. Перший етап — це етап початкового успіху. За словами Григорія Тичини, коли 1992 року в Києві з’явився телеканал ТЕТ, приватних телеканалів фактично не було. Була улюблена всіма — перша програма «Останкіно», було УТ і ще один чи два канали. «Тому канал, який запропонував глядачеві цікаві фільми, цікаві програми», одразу досяг дуже високих рейтингів, «одразу набув величезної популярності, мав чудові фінансові показники й, здавалося, — дуже нормальні перспективи». Але потім почався інший етап, який керівник ТЕТу визначив як «період вимушеного виживання, коли 1995 року, через непродумані рішення тодішньої Національної ради з питань телебачення та радіомовлення, один канал (йдеться про частоту. — Ред. ) був фактично розділений між двома телерадіоорганізаціями». І ТЕТу разом з колегами з ТРК «Київ» довелося співіснувати «в тісних умовах комунальної квартири й вісім років боротися не за розвиток, а за те, щоб залишитися на цьому ринку», оскільки «працювати на розполовиненому каналі ні з погляду рекламної політики, ні з погляду програмної політики фактично неможливо». На щастя для телекомпанії, цей період минув, тепер і ТЕТ, і «Київ» працюють на різних каналах. І цей третій етап Григорій Тичина назвав «етапом ренесансу телекомпанії». Крім того, що у ТЕТу з’явилася «своя» частота, тепер у нього — одна з найпотужніших мереж поширення сигналу: територія покриття ефірного мовлення телеканалу охоплює близько ста українських міст. Та й на рейтинги ТЕТ не скаржиться. За словами Григорія Тичини, тенденція збільшення частки аудиторії зберігається: «Я вважаю, це сталося тому, що ми дуже чітко обрали свою аудиторію — аудиторію молодих, активних, оптимістичних людей. Ми створили канал, який відповідає очікуванням цієї аудиторії. І я зараз бачу, що аудиторія з вдячністю сприйняла всі ті програмні рішення, які ми їй запропонували».
Можна, звісно, посперечатися, наскільки виправдані з погляду соціальної відповідальності ТБ такі «програмні рішення», як поява в ефірі телеканалу скандальних проектів «Окна» з Дмитром Нагієвим і реаліті-шоу «Дом-2». А ось програма «Дивись!» власного виробництва телеканалу, яка, можна сказати, стала його візитівкою, дійсно, не даремно отримала премію «Телетріумф» як найкраща розважальна програма 2004 року. І, як повідомила головний редактор каналу Наталя Симоніна, зараз уже монтуються пілотні випуски нових програм «made in телеканал ТЕТ». Вона також висловила сподівання, що під час святкування 15-річчя телекомпанії обов’язково будуть представлені нові проекти та нові обличчя розважального ТБ.
А з 14-річчям ТЕТ вітали перший президент України Леонід Кравчук, керівник ТРК «Київ» Валерій Ткачук, гендиректор радіомережі «Хіт FM» Сергій Кузін, продюсер і поет Євген Рибчинський та інші. Звучали пісні гуртів «ТНМК» і «Грін Грей», Ані Лорак і Олександра Пономарьова. І хоча не обійшлося й без згадки про проблеми, які сьогодні має телеканал у відносинах з Нацрадою з ТБ і РМ (див. «День» за 22.12.2005), загалом день народження телеканалу ТЕТ було відсвятковано в повній відповідності до його слогану «100% розваг».