Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

«Золотий» дизайн каналу «1+1»

23 червня, 2000 - 00:00

Щороку старійшини світу дизайну збираються на найзначнішу акцію в галузі дизайну — вручення нагород Promax/BDA. Брати участь у цьому грандіозному проекті прагнуть усі відомі телекомпанії світу, оскільки отримати нагороду Promax/BDA — це означає отримати підтвердження свого професіоналізму. Цього року для участі в 39-му міжнародному врученні нагород Promax/BDA в Новому Орлеані (США) було представлено 4500 найсильніших дизайнерських робіт телевізійних компаній зі всього світу.

Уперше до складу міжнародного журі конкурсу Promax/BDA, кожен член якого представляє одну з двадцяти країн світу, увійшла людина з пострадянського простору. Тим більше приємно, що ця людина — артдиректор каналу «1+1» Ольга Захарова — представляла якраз Україну. Рішенням міжнародного журі було відібрано 404 фіналісти, які продовжували змагатися в 100 номінаціях. Бути фіналістом у такому престижному конкурсі — це вже досягнення, але робота, представлена каналом «1+1» на конкурс Promax/BDA в одній з найбільш престижних категорій (категорії «А» — «Промоушн кампані»), на цьому рубежі не зупинилася. Ті, хто любить проводити вечори в компанії Ольги Сумської, Юрія Макарова і кінофільму в програмі каналу «Імперія кіно», певна річ, звертали увагу на сюжетні заставки до самої передачі. Саме цикл роликів до «Імперії кіно» і представив канал «1+1». Кожна з серій циклу — це своєрідний міні-фільм, який представляє різні кіножанри — детектив, мелодрама, екшн... Робота над заставками поєднала в собі складні постановочні зйомки, підбір акторів, декорації і професійний дизайнерський підхід.

Отже, робота каналу «1+1» отримала щонайвище визнання — золоту статуетку. І це незважаючи на те, що разом з «1+1» у цій номінації виступали такі величезні мережеві компанії, як Бі-Бі-Сі й АВС. Маємо зауважити, що конкурс Promax/BDA оцінює не тільки телевізійний дизайн, а й концепцію роботи, креатив, відповідність дизайну змістові. І одна з головних вимог в творчому відборі конкурсу — виробництво продукції безпосередньо всередині самої компанії.

Уперше на пострадянському просторі хтось отримав «золото» Promax, і цей хтось — канал «1+1». Вже третій рік «1+1» отримує нагороди на цьому престижному конкурсі: перший рік приніс три бронзових нагороди від BDA, другий — срібні, і ось він, третій — закономірний. Що ж до наших російських сусідів — канал НТВ лише цього року насмілився з’явитися перед журі Promax/BDA і теж не безрезультатно. Першою їхньою нагородою стало «срібло».

Світлана ЦИБАНЬОВА
Газета: 
Рубрика: