Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

7 днів краси та інтелекту

Український тиждень моди зібрав «кращих друзів» гарних дівчат
4 березня, 2016 - 13:32
ФОТО НАДАНО UFW

Засновники Ukrainian Fashion Week Ірина Данилевська та Володимир Нечипорук оприлюднили програму 38-го Ukrainian Fashion Week, що відбуватиметься з 17-го по 23 березня 2016 року, ознайомивши журналістів із головними подіями, новими проектами та партнерами Тижня.

86 дизайнерів, 56 показів, 15 презентацій, 16 локацій, понад 200 акредитованих ЗМІ та близько 18 000 запрошених гостей за сім днів.

Та цього сезону Український тиждень моди суттєво розширює свої кордони і знайомить спільноту не лише з колекціями дизайнерського одягу. Кілька останніх сезонів UFW представляв на головній модній локації країни «чоботарів», «художників», а цього року запросив приєднатися до них ще й  «капелюшників» та «ювелірів», 

«ПРИКРАСИ»

Ukrainian Fashion Week спільно з куратором проекту Тетяною Соловей (Vogue UA) представляють новий для Тижня моди формат — ювелірний корнер (кут. — Ред.).

Наближення ювелірного і модного світів — одна з глобальних тенденцій fashion-бізнесу. Прикраси Дельфіни Делеттре і Бетоні Вернон продаються у модних концепт-сторах, а дизайнери зі світу моди пробують сили у ювелірних колекціях. Читос Абі, дизайнер Sacai, створює лінію ювелірних прикрас, а Реї Кавакубо відбирає архівні вироби Tiffany & Co для Dover Street Market.

Та світовий модний рітейл стає все більш уважнішим  до молодих незалежних ювелірних дизайнерів та брендів. А в Україні з’явилася достатня кількість нішових ювелірних брендів та оригінальних дизайнерів. Настав час говорити про них як про явище і підтримати у момент становлення, кажуть ініціатори проекту.

У рамках першого ювелірного корнера на UFW будуть представлені п’ять українських дизайнерів-ювелірів: : Valeriy Gromov, Denis Music, Agana, Innan, Velar. Авторський дизайн, оригінальність бренду в контексті світової моди та майстерність ручного виробництва — критерії, за якими обирали учасників.

У день відкриття 17 березня відбудеться презентація проекту, далі він працюватиме у форматі закритого салону за попереднім записом — стандартному для міжнародних виставок годинникового та ювелірного мистецтва.

«ЧЕРЕВИЧКИ»

Ukrainian Fashion Week уже вдруге представляє проект All About Footwear за підтримки INTERTOP. Проект об’єднає два формати — шоу-рум дизайнерів взуття та круглий стіл, який відбудеться у Мистецькому Арсеналі 21 березня о 14.00.

Мета проекту All About Footwear — привернути увагу до авторських колекцій взуття, українських брендів, нових технологій виробництва взуття та рітейлу.

У шоу-румі протягом п’яти днів свої колекції презентуватимуть відомі українські дизайнери: LAKE for BRASKA, VIZALI, MARSALA, CIRCUL, Snezhana Nekh.

Під час круглого столу секретами виробництва взуття з українською аудиторією поділяться представники шведської компанії VAGABOND та американської компанії TIMBERLAND, які на запрошення INTERTOP приїдуть в Україну спеціально для участі у проекті All About Footwear.

Модератором круглого столу стане Валерія Толочина, маркетинг-директор INTERTOP. У рамках круглого столу компанія INTERTOP спільно з Ukrainian Fashion Week оголосять конкурс для молодих дизайнерів. Переможець конкурсу отримає можливість створити капсульну колекцію для бренда BRASKA та укласти контракт на реалізацію цієї колекції у магазинах INTERTOP.

Уперше проект All About Footwear за підтримки INTERTOP було представлено під час 37-го Ukrainian Fashion Week у жовтні 2015 року.

«КАПЕЛЮШКИ»

Ukrainian Fashion Week вперше звертає увагу фахівців і преси на новий напрям, в якому дизайнери здобули неабияких успіхів — створення дизайнерських колекцій капелюшків. У шоу-румі будуть представлені колекції COVER №1, Helena RomanovaТМ, Ruslan Baginskiy та Marta Holod. Партнерами простору виступатимуть туристичний оператор Експрес-вояж — генеральний представник в Українi круїзного холдингу Royal Caribean Cruises LTD, та телевізійний проект «Світське життя».

Ведуча «Світського життя» Катерина Осадча свого часу зламала всі стереотипи капелюшної моди: раки, ворони, лелеки — хто тільки не мандрував світськими заходами на її голові! Перед екстравагантними головними уборами української телеведучої «знімають капелюхи» навіть визнані світові модники — від представників європейського джет-сету до найепатажніших зірок! «Світське життя» підтримує ініціативу Ukrainian Fashion Week і представляє власну експозицію знакових головних уборів, завдяки яким ведучу Катерину Осадчу впізнають селебритіз у всьому світі.

«СТИЛЬНІ ЧОЛОВІКИ»

За ініціативи засновника та власника української мережі бутиків Charisma Fashion Group Андрія Здесенка, у рамках Ukrainian Fashion Week вперше відбудеться справжнє змагання тейлорів (закрійників. — Ред.) у мистецтві пошиття чоловічого костюма — проект Ukrainian Battle of Tailirs.

Головною метою проекту є відкриття нових імен у сфері чоловічої моди та індивідуального пошиття, позиціонування чоловічої моди як сегмента українського фешн-ринку, що активно розвивається.

На локації Homme Space у Мистецькому Арсеналі протягом п’яти днів будуть змагатися три українські тейлори:  Едуард Кульбаченко, Олександр Ігнатьєв, Роман Демидов. Майстри шитимуть чоловічі костюми для спеціально запрошених гостей (Юрій Горбунов — ведучий телеканалу «1+1»; Віктор Кардаш — ветеран АТО, учасник спеціального проекту «Переможці»; Юрій Марченко — головний редактор онлайн-журналу Platfor.ma) за всіма стандартами індивідуального пошиву.

Члени журі (Катерина Возіанова — власниця майстерні індивідуального пошиву Indposhiv; Андрій Здесенко — засновник та власник мережі бутиків Charisma Fashion Group; Ярослав Лодигін — засновник радіо «Аристократи» та Andrea Luparelli — амбасадор чоловічого стилю, власник ательє у Римі) будуть оцінювати результати роботи тейлорів не лише за майстерністю пошиву, але й за індивідуальним відчуттям стилю кожного з них.

Фінальним етапом змагань буде створення цілісного образу із застосуванням додаткових чоловічих аксесуарів.

«День» є медіа-партнером  цього «батлу закрійників». Але це не все, що варто знати про співпрацю газети з UFW цього сезону... 

«ЯКІСНА ПРЕСА»

Цього сезону розминутися з розумними українськими модницями і модниками не лишилося, фактично, жодного шану.  Відразу на двох локація Українського тижня моди  буде представлено «День» і його проекти. В локації «Homme Space» відвідувачів зустрічатиме брендова стійка «Дня» зі свіжим випуском щоденної газети та новим глянцевим додатком Маршрут №1. А в медіа-спейсі Українського тижня моди представлять книжкову полицю «Дня».

Крім того, у суботу 19 березня в рамках 38-го сезону Українського тижня моди відбудеться спеціальна презентація проектів «Дня».

P.S. 38-й Ukrainian Fashion Week дивує не лише розмаїттям проектів, а й новим оформленням головної локації Мистецького Арсеналу, елементи якого ми використали для ілюстрації матеріалу. Для створення органічного дизайну простору було запрошено відомих українських fashion-ілюстраторів та художників, серед яких — Дар’я Кривохижа, Марія Гаврилюк, Владислав Стебельський, Олена Лондон та інші.

Алла ДУБРОВИК-РОХОВА, «День»
Газета: