Нагадаємо, що цей нафтопровід наша країна вже давно має намір ввести в експлуатацію з метою збільшення транзиту нафти через Україну з Азербайджану, Казахстану й інших країн Середньої Азії та Близького Сходу в Європу. Нагадаємо, що пропускна спроможність, яка на першому етапі проекту складає 9 млн. тонн нафти в рік, надалі може бути збільшена до 40 млн. тонн. Проектна вартість будівництва цього нафтопроводу обчислюється в $465,4 млн. Його загальна довжина — 667 км. Передбачається, що тариф на транспортування нафти нафтопроводом Одеса—Броди становитиме 27,5 грн. за тонну по всьому маршруту української частини Євроазіатського нафтотранспортного коридору.
Зі слів В. Копилова, вже у жовтні цього року «Нафтогаз» розраховує направити підготовлені спільною україно-польсько-російською робочою групою документи на розгляд та затвердження Кабміну.
Як повідомляє Інтернет- газета Forum, зараз український уряд та «Нафтогаз» шукають клієнтів, зацікавлених у прокачуванні нафти через нафтопровід. Активну підтримку і консультації надають українській стороні США.
Одночасно, як раніше повідомляв «День» (5 вересня, №158), російська компанія «Транснафта» вже завершила будівництво власного нафтопроводу Суходольна—Радіоновська в обхід території України. Очевидно, що у зв’язку з цим позиції нашої країни на міжнародному ринку транспортування нафти помітно ослабли. І з пошуком клієнтів для нового нафтопроводу нашому уряду варто поквапитися. До речі, Україна вже зробила незначні вимушені поступки. Як сказав В. Копилов, наша країна погодилася знизити тариф на прокачування з Росії через нафтопровід «Дружба» додаткових 5 млн. тонн казахської нафти у рамках проекту «Адрія» з $0,73 до $0,64 за транзит тонни нафти на 100 км.