З 1 січня наступного року Національна телекомпанія України, «Інтер», «1+1», та рекламне агентство «ДМБ ЕНД Б» вирішили спільно фінансувати піплометричне дослідження телеаудиторії за новою моделлю, яка передбачає перехід до дослідження міст iз населенням понад 50 тисяч мешканців і, таким чином, збільшення кількості міст, що будуть охоплені дослідженням, з 25 до 103. Про це йдеться в заяві керівників вищезгаданих компаній, переданій УНІАН (цю заяву можна розцінити як своєрідну противагу виступам мережевих каналів, які пропонують послідовне збільшення вимірювальних пристроїв. — Див. стор. 13). На переконання авторів заяви, цим кроком вони унеможливлюють виникнення будь-яких запитань щодо монополізації, відкриваючи можливості для появи на ринку будь-яких альтернативних досліджень, згідно з інтересами та можливостями замовників. Але спільний договір буде відкритий до 1 січня 2002 року, і кожен учасник ринку, котрий забажає організувати та фінансувати дослідження за викладеною моделлю спільно з зазначеними телеканалами, зможе приєднатися до угоди. На переконання керівників зазначених телеканалів, «ситуація, за якої уява про глядацькі симпатії всієї країни складається згідно з результатами дослідження 25-ти обласних центрів, вже давно не відповідає потребам більшості учасників ринку та стримує зростання рекламних бюджетів, що надходять». Автори заяви також наголошують, що робота ініціативної групи зі створення Індустріального телевізійного комітету, куди ввійшли рекламні агентства D’Arcy, Provid/BBDO, Adventa і телерадіокомпанії «Інтер», «1+1», «Новий канал», «ICTV», «СТБ», свідчить, що інтереси учасників ринку настільки розбіжні, що створення спільної програми розширення панелі досліджень майже неможливе.