У Житомирі пройшов семінар-нарада керівників обласних управлінь ДАІ. Високопоставленим офіцерам, керівникам МВС на чолі з першим заступником держсекретаря міністерства генерал-полковником міліції Михайлом Корнієнком, який проводив цю нараду, губернатору Миколі Рудченко і голові облради Архипу Войтенку, а також пресі були показані новинки техніки, що поступили на озброєння вартових доріг. Це, зокрема, пересувна лабораторія технічного контролю транспортних засобів ЛП- 1, укомплектована такими приборами, як тестер гальмівних систем «Ефект», вимірювач сумарного люфту керівної системи, вимірювач димності МЕТА 01 МПта інші розробки українських конструкторів. (ЛП-1 створена на базі «Газелі» і коштує близько 90 тисяч гривень.) А ось система «ProVida», призначена для оперативного виявлення безпосередньо в процесі руху порушників дорожніх правил, виготовлена в Голландії і змонтована на «Опелі-Астра». Зафіксувавши за допомогою відеокамери факт порушення, номери авто, час і місце події, інспектори можуть оперативно подати відповідні матеріали до суду на предмет притягнення порушника до відповідальності. За словами М.Корнієнка, до кінця року щонайменше половина обласних управлінь планує закупити більшість із вітчизняних новинок і зробити це за рахунок спеціальних фондів. Він же підтвердив пресі, що МВС наполягатиме на поверненні до законодавства за серйозні порушення Правил дорожнього руху більш жорстких заходів покарання водіїв, зокрема таких як підвищені штрафи, зняття з машин номерів, відібрання водійських посвідчень, постановка машин на штрафний майданчик. Відповідаючи на запитання «Дня» щодо перспектив реорганізації керівної структури міністерства у зв’язку із ліквідацією посад державних секретарів, генерал М.Корнієнко зауважив, що зараз ці питання вирішуються безпосередньо на рівні міністра, а самі зміни, як і передбачено законодавством, будуть внесені відповідними президентськими указами. Жвавий інтерес присутніх викликали також зразки нового спецодягу для постових ДАІ, виготовлені із матеріалів, що не пропускають воду, відбивають світло (тобто роблять їх помітними у темряві), а також нових, більш елегантних одностроїв для співробітників цієї служби.
Щодо підсумків роботи Державтоінспекції за 5 місяців поточного року, то перший заступник держсекретаря повідомив, що є підстави констатувати певні позитивні зрушення. Так, кількість зареєстрованих дорожньо-транспортних пригод в Україні у порівнянні з відповідним періодом минулого року знизилась на 8%, на 14% менше загинуло людей в автокатастрофах, на 26% менше травмовано. Проте, підкреслив генерал, рівень аварійності на дорогах країни залишається високим, і з початку року на них сталося більш як 10 тисяч ДТП, в яких загинуло 1700 чоловік, а ще більше — 11 тисяч — отримали каліцтва, що може порівнюватися з наслідками невеликої війни. Ця статистика означає, що за 1 годину в середньому трапляється 3 дорожньо- транспортнi пригоди, а за 1 добу в них гине 12 чоловік і дістає поранення 75 чоловік. Вже зараз у нас приходиться в середньому 1 машина на 10 сімей (у столиці 1 авто на 2 сім’ї), і надалі ці цифри тільки зростатимуть. Отже, питання підвищення вимогливості до керівників відповідних підрозділів, підкреслив на нараді начальник Департаменту ДАІ МВСУ генерал-лейтенант Олександр Міленiн, стає актуальним як ніколи. Як сказав генерал, за останні 1,5—2 роки з різних причин замінені практично всі керівники обласних управлінь, наступальна кадрова політика ведеться і в підпорядкованих ним підрозділах, дехто йде на підвищення, але багато командирів звільняється за відсутність ініціативи і недоліки в роботі. М.Корнієнко додав до цього, що при призначенні керівників служб ДАІ, втім, як і інших структур МВС, основними критеріями є професіоналізм, відповідальність, організаторські здібності, високі моральні якості і, було підкреслено окремо, відкритість як для населення, так і для преси. А говорячи про боротьбу із хабарництвом в ДАІ, він навів факт, що самими її працівниками було виявлено понад 3 тисячi осіб, які намагалися вручити незаконні презенти інспекторам, патрульним тощо і яких «проводили» до прокуратури чи інших правоохоронних органів. Однак тоді постає питання, як бути з даними соцопитувань, згідно з якими дорожні патрульні продовжують фігурувати серед представників корумпованих прошарків наших співгромадян?