Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Ізюминка в «КАМУФЛЯЖІ»

1 листопада, 2002 - 00:00

Коло інтересів сучасного чоловіка вкрай широке. Мабуть, охопити його рамками одного видання дуже проблематично. Однак саме це й спробували зробити видавці нового українського журналу для чоловіків, що побачить світ уже у листопаді цього року.

Про нове видання розповідає шеф-редактор журналу «КАМУФЛЯЖ» Юрій ЯРЕМЕНКО.

— Юрію Федоровичу, сьогодні на ринку друкованої продукції можна знайти достатню кількість видань для чоловіків. У чому ж полягатиме винятковість «КАМУФЛЯЖУ», його, так би мовити, ізюминка?

— Дійсно, подібної продукції на ринку вистачає. Принаймні, якщо говорити про видання, що мають у назві фразу «журнал для чоловіків». Не буду заперечувати — більшість з них виконані на цілком високому професійному рівні. І в той же час, погодьтеся, майже всі вони намагаються підкупити читача або відвертими фото, або ж «мильним» чтивом. Це вже якась константа.

Ми ж бачимо у своєму читачеві насамперед партнера та співрозмовника. І звертаємося до нього як до серйозної, діяльної, розумної і допитливої людини. Відповідно і наповнення журналу. На мою думку, «КАМУФЛЯЖ» буде цікавим сучасному чоловікові, якому небайдужа доля і майбутнє своїх дітей, рідних та близьких, країни в цілому.

— І все ж таки: якою ви бачите аудиторію журналу «КАМУФЛЯЖ»?

— Отут я б не став встановлювати якихось рамок, наприклад, вікових чи за соціальним статусом. До речі, журнал буде дуже доступний: ціна екземпляра у продажу не перевищуватиме п’яти гривень, тобто придбати його може фактично кожний. Що ж стосується образу читача... Я б сказав так: це нормальний чоловік, який не просто розглядає зображення оголених жінок, а насамперед поважає їх, може захистити, тримає себе в гарній формі тіла і духу та може реалізувати в житті свою енергію. До речі, ми орієнтуємося не тільки на представників сильної статі. За даними соціологічних досліджень, приблизно двадцять відсотків, тобто п’ята частина читачів «чоловічих» видань — усе ж таки — жінки.

— То що ж зацікавить сучасного чоловіка (і цих самих 20% жінок) у журналі «КАМУФЛЯЖ»?

— По-перше, будь-яке видання, щоб привернути до себе увагу, має бути професійно зробленим. Тому ми залучаємо до роботи тільки професіоналів. До діалогу з нашим читачем готові фахівці у військовій галузі, досвідчені психологи та юристи, медики та екологи, іміджмейкери та стилісти.

По-друге, цікавою має бути тематика видання. Ми плануємо, що «КАМУФЛЯЖ» охопить досить широке коло інтересів нашої потенційної аудиторії. Його рубрики нададуть читачам різноманітну інформацію: від новин оборонно-промислового комплексу, ринку зброї до рецептів національної кухні від військових аташе, акредитованих в Україні. Він буде корисний мисливцям і рибалкам, автолюбителям і мандрівникам, запеклим уболівальникам і фанатам зірок шоу- бізнесу. Доволі багато місця ми надаємо ексклюзивним матеріалам про діяльність силових структур та зустрічам з цікавими людьми.

Так, наприклад, з першого номера читач довідається про бажання Руслани Писанки підписати контракт на службу в аеромобільних військах, зустрінеться з українськими байкерами — «ангелами пекла»; довідається із інтерв’ю з генерал- лейтенантом М.Матюхом про проблеми переходу нашої армії на контрактну основу. Тема ця цікава будь- якому чоловіку, адже багато хто з них носив або нинi носить військову форму, а сам наш народ традиційно пройнятий духом легендарного козацтва. Ну і, звичайно ж, «КАМУФЛЯЖ» буде проводити конкурси та вікторини, переможців яких очікують цікаві призи: від фірмових футболок журналу «Камуфляж» до туристичних путівок.

Дмитро ТИМЧУК
Газета: