Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Конкурентоздатність — найкращий захист вітчизняного товаровиробника

ЛАЗ планує потіснити на наших дорогах імпортні мікроавтобуси
4 вересня, 1998 - 00:00

Як зазначає президент ВАТ «ЛАЗ» Василь Трач, ініціаторами створення нової машини були самі перевізники, оскільки маломісткі «Пежо» та «Газелі», які курсують вулицями наших міст, уже не можуть повною мірою задовольняти потреби всіх потенційних пасажирів. Першу партію нового міського транспорту ще до її виготовлення вже встигла замовити київська фірма «Автосвіт». А загалом наступного року випуск нової моделі ЛАЗ планує довести до трьохсот машин. Зрештою, завод готовий забезпечити своєю продукцією не лише ринок України, а й ринки всіх держав колишнього Союзу. Ціна нового автобуса — 29 тисяч доларів, хоча її в перспективі планується зменшити до 25 тисяч. Для порівняння мікроавтобуси «Пежо», розраховані на дванадцять пасажирів, коштують 20 тисяч доларів, а схожі до «лазівських» мініавтобуси — тисяч приблизно 60 — 70.

Нова модель збудована на шасі старого доброго ЗІЛа — так званого «бичка», і обладнана двигуном Мінського моторного заводу. Хоча вже в найближчому майбутньому львівські автобусобудівники планують ставити на свої машини двигуни західних компаній, що хоча й збільшить ціну на $ 3-4 тисячі, однак зробить автобус надійнішим.

Як повідомив президент ВАТ «ЛАЗ» Василь Трач, нині в середньому в рік великі українські міста купують приблизно тридцять автобусу. У той же час львів’яни виробляють — 1300. Однак начальник відділу маркетингу Торгового дому ЛАЗ Мирослав Тарнавський налаштований оптимістично. Він вважає, що вже через два роки понад дві тисячі нових моделей заводу їздитимуть вулицями міст країн СНД.

...За традицією кожному новому автобусу «лазівці» дають жіноче ім’я. Може, це за аналогією з тайфунами, які стрімко несуться й не зупиняються перед перепонами.

Роман ОНИШКЕВИЧ, «День»
Газета: