Коли надія перевищує страх, то вона породжує відвагу.
Георгій Кониський, український письменник, проповідник, церковний і культурний діяч

Підтверджується технічна версія авіакатастрофи,

в якій загинули Артем Боровик і Зія Бажаєв
5 травня, 2000 - 00:00

Дослідження практично підтвердили попередню версію катастрофи пасажирського літака Як-40 в аеропорту «Шереметьєво» 9 березня, у якій загинули президент холдингу «Цілком таємно» Артем Боровик і голова компанії «Група «Альянс» Зія Бажаєв, повідомляє «Інтерфакс-Україна». Заступник голови Міждержавного авіаційного комітету Рудольф Теймуразов на брифінгу в Москві повідомив, що наявна інформація дозволяє стверджувати, що катастрофа літака Як-40 пов’язана зі спробою зльоту із закрилками, випущеними в необхідне положення з наявністю на крилі часток крижаного снігу, інею, крижаних краплин води, що призвело до зриву повітряного потоку і втрати поперечної керованості літаком, але зараз цiлком впевнено стверджувати про наявнiсть льоду на закрилках лiтака, що розбився, не можна. Р.Теймуразов повідомив, що незважаючи на інтенсивні опади у вигляді мокрого снігу 7 і 8 березня й температуру, що коливалася від —10 до 0 градусів, заявки на обробку літака антифризом від екіпажу та техперсоналу не надходило. Водночас більшість літаків іноземних і російських компаній 9 березня оброблялися рідиною проти обледеніння. Р.Теймуразов також повідомив, що інші версії причин авіакатастрофи не мають фактичного підтвердження. Він також повідомив, що прийнято рішення продовжити роботу комісії, зокрема, передбачається проведення прямого льотного експерименту з додаткового підтвердження запропонованої версії. Остаточні підсумки комісії з розслідування катастрофи літака Як-40 мають бути готові до 1 червня.

Газета: